system volume information niet te vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

luckyluke1945

Gebruiker
Lid geworden
28 aug 2007
Panda vindt een verdacht bestand in F:\System Volume Information\_restore{93B3A79...63-BAB2FBBBD1E2}\RP250\A0130737.exe maar ik kan deze map niet vinden terwijl ik wel alles als zichtbaar heb ingesteld. Ook op de C: en D: schijf is dit niet te vinden. Daarnaast heb ik al een hele tijd het probleem dat de "Help en Ondersteuning" niet werkt.

Zet systeemherstel uit en scan daarna je systeem. Zet het na het scannen weer aan voor alle schijven.

[...]Daarnaast heb ik al een hele tijd het probleem dat de "Help en Ondersteuning" niet werkt.

Download, pak in zijn geheel uit, en start Dial-a-fix
Meldingen die je krijgt bij opstarten over dll's die niet herkend worden kunnen genegeerd worden, daar we daar nu toch niets mee gaan doen (zijn het gevolg van updates naar Internet Explorer 7 of Internet Explorer 8).
Klik op het 'hamertje', en kies voor Reinstall Help and Support service en druk op Go. Eventueel heb je daar een XP installatie-cd bij nodig, maar zojuist heb ik het zelf ook even gedaan, en alle bestanden werden automatisch gevonden en geïnstalleerd.

Succes,

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan