System Volume Information

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zalim

Gebruiker
Lid geworden
11 sep 2003
Berichten
20
Hi

Ik heb system volume information uitgezet op alle partities maar telkens als ik de computer aanzet keert het terug.
Als ik het wil verwijderen is de toegang geweigerd.
Het file is beveiligd of momenteel in gebruik.

Hoe krijg ik het van mijn computer af?
Kan het uberhaupt???

Alvast bedankt
 
hier heb je informatie over je probleem,hoop dat je er wat aan hebt.
ps wil je die map verwijderen???hier staan je herstelpunten in!!
 
Laatst bewerkt:
Als ik dit doe zoals in het voorgaande link staat

" Als u werkt met Windows XP Professional klikt u met de rechtermuisknop op de mapnaam en kiest u voor Eigenschappen. Klik op het tabblad Security op de knop Toevoegen. Typ de naam van de gebruiker die u toegang wilt geven tot de map (uw eigen gebruikersnaam als u er zelf bij wilt). Klik op OK."

Zie ik bij mij geen tabblad Security staan, alleen Algemeen, Delen en Aanpassen.

Onder tabblad Delen staan opties:
Delen en beveiliging : lokaal en
Delen en beveiliging : het netwerk
 
Ik heb een methode welke ik hier niet zag; middels schijfopruiming kom je via het tabblad geavanceerd bij de mogelijkheid alle herstelpunten behalve de laatste te verwijderen.
probeer dit eens
 
Als ik via bureau accessoires/schijfopruiming/eigenschappen/ optie geavanceerd open

Staat er:

Met deze optie kunt u het programma waarnaar deze snelkoppeling verwijst als een andere gebruiker uitvoeren.Deze optie geeft ook de mogelijkheid om onder uw eigen naam door te gaan en tegelijk uw computer en gegevens tegen ongeoorloofde avtiviteiten van computerprogramma's te beschermen. :confused:
 
probeer de manier van topic met die link nog eens een keer maar dan moet je van te voren eerst systeemherstel uitschakelen.
r.muisknop buroblad>eigenschappen>systeemherstel>vinkje zetten bij systeemherstel uitschakelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan