System32\hal.dll. beschadigd of niet gevonden

Status
Niet open voor verdere reacties.

RonWer

Gebruiker
Lid geworden
15 dec 2008
Hallo ,
Mijn PC met WinXP geeft bij opstarten bovenstaande melding en zegt dat ik bovengenoemde bestand opnieuw moet installeren !
Hoe doe ik dat ( als PC-leek zijnde ) .
Ik heb hier wel een Dell-CD met besturingssysteem maar als ik die in steek gebeurt niks .
Kan iemand de truks zeggen aub ?
Veel dank
Ronny

Ik zou natuurlijk zoveel mogelijk van al mijn instellingen van vroeger bewaard willen zien ... had ik er nog vergeten bij te zetten ....

Ik kan het probleem oplossen met de methode die Trojan hieronder heeft aangereikt . Ik kan dan normaal werken met de PC en ben ook niks kwijt . Echter bij een nw opstart van de PC is het probleem daar weer en moet ik die methode herhalen !!
Ik heb wel een Media center edition van XP en eigenlijk moet ik in de procedure kiezen ts Home en Professional : wat is de Media center edition eigenlijk ??
Heeft iemand ervaring met een " dllRepairTool " van RegTool.com of FixDllS.com ?? ( vond dit op het net .... )
Kan iemand hierbij nog verder helpen aub
Dank
Ronny

Laatst bewerkt:
in bios je opstart volgorde op dvd of cd zetten en cd van del erin en recovery draaien is het handigst, ben je wel alles kwijt

Hmm, die stappen worden aangeraden voor gevorderde gebruikers. Als je niet weet wat je doet kan je er beter iemand anders naar laten kijken ;)
Niemand in je vriendenkring die er een beetje verstand van heeft? :)

Hmm, die stappen worden aangeraden voor gevorderde gebruikers. Als je niet weet wat je doet kan je er beter iemand anders naar laten kijken ;)
Niemand in je vriendenkring die er een beetje verstand van heeft? :)

OK bedankt

Hallo Trojan ?
Kon het niet laten en heb toch nog een beetje zitten proberen en ben nu ondertussen al met de hersteldiskette bezig en heb "R" voor herstel gekozen .Probleem is dat hij nu een adminstrator-paswoord vraagt .... hoe kom ik daarachter want dat zegt me niks !
Dank

Hallo Trojan ,

Na eindeloze pogingen ben ik er achter gekomen dat het paswoord een blanko is en dat ik in de opdrachtregels een spatie niet mag vergeten !

Maar nu is het opgelost en lijkt alles OK

Bedankt voor de hulp . Groetjes . Ronny

Laatst bewerkt:
Als het nog niet opgelost is, doe dan gewoon een herstel-installatie

Uit de uitleg die je me aan de telefoon gaf ben ik bang dat er iets met je hardeschijf mis is.

Probeer eens je hardeschijf te scannen op fouten (error scan) met HDtune ( http://www.hdtune.com/ )
en zeg maar of er rode blokjes komen :)

Uit de uitleg die je me aan de telefoon gaf ben ik bang dat er iets met je hardeschijf mis is.

Probeer eens je hardeschijf te scannen op fouten (error scan) met HDtune ( http://www.hdtune.com/ )
en zeg maar of er rode blokjes komen :)

OK heel erg bedankt voor de tip . Ik zal echter wel eerst , terwijl alles werkt , backuppen . Thijs had daar ook van gesproken maar zei dat misschien de schijf dan op de slechte plek blijft hangen .... dus voor de zekerheid ga ik in de komende dagen eerst eens grondig backuppen. Ik geef dan wel door wat het resultaat is .....
GR

Hallo ,
Iedereen ,ik heb verder nog geen tijd gehad om HD te scannen of voll herstel-install .
Probleem blijft bij mij nog steeds hnagen .

Ron

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan