system32 is zoek..

Status
Niet open voor verdere reacties.

jefke

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2003
ik heb een probleem, ik kan namelijk niet in 'gebruikeraccounts' komen, er opent zich een leeg venster (in kladblok denk ik) met bovenaan in de balk 'res://C:\WINDOWS/system32/nusrmgr.cpl/nusrmgr.hta.
heb al verschillende dingen opgezocht via andere fora om dit te herstellen, kwam ik uit bij een progje 'htastop', met deze kan je de .hta bestanden op enable zetten of disable. toen dit echter ook niet werkte ben ik gaan zoeken in mijn windowsmap naar de system32 folder, deze stond er tot mijn grote verbazing niet meer in. via de functie 'zoeken' heb ik hem gevonden, hij staat in C:\WINDOWS\LastGood\system32:confused:
lijkt me beetje raar hoe die daar terecht is gekomen, weet wel dat ik problemen heb van toen ik hitmanpro een keertje heb gerund op deze pc, andere foutmeldingen heb ik al op dit forum vermeld..
hoop dat iemand raad weet..:thumb:

Wat is er op tegen opnieuw te starten en via F8 de laatste goede boot te kiezen? Kennelijk staat daar de map. Of wat is er op tegen de map naar de Windows root te verplaatsen resp. evt. te copiëren?

Joop

de functie via F8 werkt niet, het oplaadscherm blijft maar eindeloos lang lopen.
wat betreft de system32 folder is er volgend probleem bij het kopieren naar de windows root, hij geeft aan om de system32 te overschrijven, maar ik zie echt geen system32 folder staan in mijn windows map, zelfs niet bij verborgen bestanden.
als ik dan maar accepteer om te overschrijven zegt hij dat er enkele bestanden in gebruik zijn en vervolgens niet gekopieerd kunnen worden.

bedankt, via de tips kan ik de map system32 alweer zien...:)

maar de fouten blijven, ik kan niet in mijn gebruikersaccounts komen via configuratiescherm...:confused:

ook heb ik problemen met bv internetexplorer, steeds een foutmelding, daardoor heb ik mozilla firefox moeten downloaden en deze werkt wel (maar ook niet optimaal).
voorts kan ik geen .wmv bestanden afspelen met eender welke player, mijn emails zitten er vol van maar kan er geen bekijken:confused:

heb al eens de cdrom van xp erin gestoken en een sfc scannow uitgevoerd, dit allemaal zonder enig resultaat.. ik kan wel een neiuwe installatie doen maar dan moet ik alle stuurprogramma's opnieuw instaleren en dat is toch wel een hoop werk..

Heb je werkelijk alles gedaan wat er in die link stond die crash je gaf?
Je kunt n.l. beter een Hijacklog plaatsen.
Er is te veel aan de hand op je pc en je hebt waarschijnlijk een trojan die dit alles veroorzaakt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan