systemadministrator in verzonden items

Status
Niet open voor verdere reacties.

muman2

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2011
Ik heb hier outlook 2007 exchange en als ik in mijn email naar verzonden items ga en sorteer op 'van' of 'aan' dan staat er system administrator. ik kan zo geen emails meer terug zoeken.
wat is er gebeurd en belangrijker: hoe krijg ik het weer terug?

Muman

Je bedoelt te zeggen dat je nu alleen de berichten ziet die van/naar de system administrator zijn gestuurd? En dat is (qua aantal) maar een deel van alle verzonden berichten?
Indien ja, dan zal het een weergave of filter of zoek inrichting zijn die daarvoor zorgt.
Ga (met Verzonden Items geopend) naar het lint-item Beeld, en klik op Weergave herstellen.

Tijs.

Goed advies! Bedankt!

Ik stuur geen emails naar de system administrator. ALLE emails in het vak verzonden items hebben nu zowel bij 'aan' als 'van' system administrator staan. Ik heb gekeken naar je advies en dat werkt wel. Hij stond op 'documenten' aangevinkt en als ik 'berichten' aanvink verschijnen de juiste adressen weer.

Dank voor de uitleg. het was eenvoudinger dan ik dacht.

Muman

Fijn dat het geholpen heeft. Ik zie vaak weergave-problemen in Outlook waardoor het net lijkt alsof berichten 'weg' zijn, vandaar dat ik direct daar aan dacht.

Graag nog de vraag als opgelost aangeven: Klik op "Zet status opgelost" op de donkerblauwe horizontale balk, bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties" etc.]

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan