Systemen met windows vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

Road Dogz

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
9 nov 2006
Berichten
1.630
Hoi,

Ik ben van plan binnenkort een nieuwe laptop te halen. Weet iemand wanneer de eerste systemen verschijnen met windows vista voorgeinstaleerd? Of kan je nu ook een laptop kopen en later een licentie kopen voor windows vista. Nu wou ik nog weten of dat al mijn programma's ook wel draaien op de nieuwe windows. Bij de meeste programma's staat bij de systeemspecificaties "win 98SE, win 2000, win XP" maar men spreekt nog nergens over windows Vista (ook bij mijn recente programma's niet).
 
dat ze daar niet van spreken is opzich wel logisch dat doen ze pas als hij officieel uit is. en bij bijv. alternate.nl is het mogelijk om zo'n licentie er bij te kopen dus als vista uit is dat het een kwestie van licentie invoeren en update is.

kijk.

Bij aankoop van een Alternate PC met Windows XP Media Center Edition, XP Home of XP Professional ontvang je tijdelijk* een Windows Vista Express Upgrade voucher. Hiermee kun je na de officiële release één upgrade aanvragen bij Microsoft.

*De periode loopt vanaf 26 oktober 2006 tot aan de release van Windows Vista. De voucher dient voor 15 maart 2007 verzilverd te worden bij Microsoft.

dat staat op hun site
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan