sysWOW64 map opent met windows 7 startup

Status
Niet open voor verdere reacties.

frephi

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2006
Berichten
38
Ik ben bezig met een schone installatie van Windows 7. Na het installeren van een aantal van de andere programma's opent ineens de map C:\Windows\sysWOW64 als ik de PC weer aanzet. Welk nieuw geïnstalleerd programma hier verantwoordelijk voor is weet ik niet. Het trad ineens op nadat een bij programma-installatie de PC opnieuw opgestart moest worden. Met systeemherstel kan ik niet ver genoeg terug om het weg te halen en om nou de hele installatie opnieuw te gaan doen...
In de opstartmap staat niets en in de opstartentab van msconfig kan ik niets ontdekken dat verklaart waarom dit gebeurt
Weet iemand hoe ik de opstartinstellingen zo aan kan passen dat dit verkenner venster niet meer mee opent.
 
Inmiddels ben ik zelf aan het zoeken gegaan en ontdekt dat jre-6u17-windows-x64.exe, de 64 bits versie van Java de oorzaak is. Nadat ik deze versie had verwijderd en de 32 bits had geïnstalleerd, was het probleem over.
Handig voor andere forumleden om te weten.
 
Nee, het is toch iets anders. De laatste build van HiYo, van de makers van Incredimail, is de schuldige. Op een 32 bits machine krijg je hetzelfde probleem en wordt de map C:\Windows\System32 geopend met de systeem opstart.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan