syteem versnellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcovalk

Gebruiker
Lid geworden
15 jun 2005
Ik heb een probleempje met me pc k heb gister een nieuwe videokaart gekocht de x850 maar me processor blijkt het niet aan te kunnen ofzo maar dat zou gewoon moeten omdat het een pentium 4 3,00Ghz is..dan is de vraag is er ook een progamma die je geheugen of processor weer naar het oude herstelt, zonder je hele pc te moeten wissen..??

alvast bedankt

Welk merk is die videokaart?

Laatst bewerkt:
Je bedoelt denk ik de Sapphire Radeon X850 XT 256MB?

Waarom denk je dat je processor het niet aankan?

Hoeveel "werkgeheugen" heeft je systeem?

Je hebt mag ik aannemen Windows XP?

Je laatste vraag is niet duidelijk. Wat is er volgens jouw veranderd aan de processor of het geheugen?

Hele PC wissen? Bedoel je Windows opnieuw installeren?

Zeg zo duidelijk mogelijk wat nu eigenlijk precies je probleem is.

je processor kan er moeite mee hebben ja. maar niet aan kunnen lijkt me sterk.

Het enige wat je merkt met een game als je de resolutie flink omhoog gooit is dat het laden langer duurt en het spel ff kan haperen in het begin. + je processor wordt een stuk warmer omdat ie harder moet werken.

Ik heb zelf een X800 pro met een P4 2,8. Ik weet dat de proccessor nu warmer wordt en de bottleneck in mijn systeem is. Maar je hebt er weinig last van hoor. Om de maximale prestatie uit je kaart te halen heb je voor een X800 pro een P4 3.2 of hoger nodig.

Wat voor problemen heb je dan??

Laatst bewerkt:
ik bedoel een progamma waarmee je de snelheid terug krijgt die je had voordat je software installeerde..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan