T-mobile goed?

Status
Niet open voor verdere reacties.

BrEeZeR

Inventaris
Lid geworden
27 apr 2001
Hey,

Ik ben dus van plan een andere telefoon te kopen en mijn oog is gevallen op een C55 van T-mobile. Nu vraag ik mij af of T-mobile echt wel zo goed is als ze beweren op hun site.

Ik heb een aantal jaar geleden een Dutchtone telefoon gehad en dat bereik was in bepaalde dorpen al erg slecht. Ben was in die tijd nog stukken slechter en had niet veel bereik.. weet niet hoe dat nu met t-mobile is?

Greetz,

Dennis

Ze hebben Ben overgenomen, maar volgens mij staat die in de beste lijst onder Kpn

Ik heb T-Mobile En overal waar ik in Nederland ben geweest heb nik goed bereik. T-Mobile is ook in Uk en Duitsland dus gemakkelijk en goedkoop daar.

Geplaatst door excelsior
Ze hebben Ben overgenomen, maar volgens mij staat die in de beste lijst onder Kpn

Ben was een dochter van T-mobile en hoefde dus niet overgenomen te worden. Ze hebben alleen het naampie veranderd;)

@toetje33
Ik zou informeren bij mensen bij jou uit de buurt met een t-mobile abo. Zij kunnen je vertellen hoe de dekking bij jou in de buurt is. Heb zelf al 3 jaar Ben/T-mobile en ben zer tevreden, maar ik woon dan ook in de randstad.

succes;)

Ik beschouw mijn switch van T-Mobile(Ben) naar KPN ook als een vooruitgang.

Heb sinds 3 maand T-mobile en het bevalt uitstekend !!

Ik heb nu al 3 jaar Ben/T-Mobile en ik ga straks weer mijn abbo verlengen.. ik ben er wel tevreden over.

Ik heb nu ook sinds 1 maandje T-Mobile en de rest hier van mijn familie allanger en werkt PRIMA!
Goed bereik en ja eigenlijk niks te klagen :D

Ik heb er ook niets over te klagen, werkt prima
overal goede dekking. kortom een aanrader

Groeten Oossie

Kijk ook eens op www.o2.nl gratis telefoon en een abb. van €12,50 en dan heb je 500 belminuten per maand (let op: geldt alleen naar vaste nummers en O2 mobiele nummers). Maar dan nog, 500 minuten voor €12,50:rolleyes:

Das niet duur, maar ik zit nog even aan mijn contract vast.

:evil:

Groeten Oossie

Geplaatst door NLspecial

@toetje33
Ik zou informeren bij mensen bij jou uit de buurt met een t-mobile abo. Zij kunnen je vertellen hoe de dekking bij jou in de buurt is. Heb zelf al 3 jaar Ben/T-mobile en ben zer tevreden, maar ik woon dan ook in de randstad.

succes;)

Wat bedoel je hiermee? ik snap het even niet, ik HEB een abbonoment ;)

Het 'probleem' is een beetje dat ik vrij veel reis met de trein e.d en ik heb gehoord dat je met T-mobile lang niet altijd bereik hebt in gebouwen, treinen e.d.

Geen een provider garandeerd een bereik binnenshuis of in andere gebouwen en/of voertuigen.
T-mobile is verder een goede provider met overal prima bereik. Alleen ze zijn nog maar bereikbaar in een aantal europese landen. Maar ik heb begrepen dat dat in de toekomst gaat veranderen. En Tmobile doet het sowieso goed, opwaardeer kaarten verkijgbaar vanaf €10,00, en je beltegoed kan ook niet verlopen! (Mits dat je eens in het half jaar gebruik maakt van je telefoon) Dit is vooral goed te merken omdat er steeds meer mensen overstappen van Kpn naar Tmobile. Sinds dat Kpn de geldigheidduur naar 6maand heeft gebracht stappen steeds meer mensen over naar Tmobile. En ik geef ze geen ongelijk ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan