Noob needs help:
ik heb in 2008 de sidekick in Amerika gekocht. Terug in NL heb ik hem via internet laten unlocken en heb ik gewoon gebruik van gemaakt met een NL simkaart van T-Mobile.
Nu heb ik per ongeluk drie maal de verkeerde pincode ingetoetst en vraagt ie om een puk-code. Deze heb ik via de NL site opgevraagd en heb ik ontvangen, maar nu krijg ik op mn sidekick enkel de melding SIM card locked, please contact Customer Care for a puk number.
Ik denk dan dat mijn toestel is geblokkeerd en niet de simkaart, en dus contact moet zoeken met de Amerikaanse afdeling van T-Mobile??
Hopelijk kan iemand me helpen!
Groet,
Thirza
ik heb in 2008 de sidekick in Amerika gekocht. Terug in NL heb ik hem via internet laten unlocken en heb ik gewoon gebruik van gemaakt met een NL simkaart van T-Mobile.
Nu heb ik per ongeluk drie maal de verkeerde pincode ingetoetst en vraagt ie om een puk-code. Deze heb ik via de NL site opgevraagd en heb ik ontvangen, maar nu krijg ik op mn sidekick enkel de melding SIM card locked, please contact Customer Care for a puk number.
Ik denk dan dat mijn toestel is geblokkeerd en niet de simkaart, en dus contact moet zoeken met de Amerikaanse afdeling van T-Mobile??
Hopelijk kan iemand me helpen!
Groet,
Thirza