U geeft aan problemen te ondervinden met het verzenden van sms-berichten. Ik begrijp, dat u dit als vervelend ervaart.
Graag help ik u bij de oplossing hiervan.
Wellicht is de verbinding met het netwerk niet optimaal. In veel gevallen is het simpelweg uit- en aanzetten van het toestel voldoende om de verbinding te herstellen. Indien dit uw probleem niet verhelpt, verzoek ik u vriendelijk de volgende handelingen te verrichten:
1. U haalt de batterij uit het toestel terwijl het toestel aan staat. Op deze wijze reset u de software van het toestel.
2. U gaat in het menu naar Instellingen en vervolgens naar Netwerk en daarna naar Netwerk kiezen. Afhankelijk van merk en type toestel kunnen de benamingen in het menu iets afwijken. U toetst Netwerk kiezen in. Hier kiest u voor handmatig netwerk kiezen. Het toestel gaat nu zoeken naar alle netwerken, die u op uw locatie kunt ontvangen. U selecteert vervolgens een ander netwerk (dus niet T-Mobile). Het toestel zal aangeven, dat de simkaart dit weigert. Vervolgens kiest u voor het netwerk van T-Mobile. Op deze wijze meldt u zich weer aan op het netwerk van T-Mobile.
Overigens adviseer ik u uw toestel minimaal één keer per dag aan en uit te zetten. Dit voorkomt storingen in het toestel.