t-mobile umts.gprs.wlan kaart (PCMCIA)

Status
Niet open voor verdere reacties.

snarfvz

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Hallo,

Mijn oom heeft sindskort bij zijn laptop een t-mobile UMTS/GPRS/Wlan kaart (PCMCIA) waarmee hij onderweg zijn mails kan bekijken (omdat hij vaak in duitsland en oostenrijk zit is het abonnement een duiter (is ook veel goedkoper dan in NL).

Hij is er heel tevrede over de snelheid van het internet is super snel (± 2x zosnel als een 56k modem) alleen hij had hem gekocht voor de e-mails, maar elke mail die hij wil verzenden en ontvangen worden geweigerd, ik had een tijdje dat het werkt, maar sinds vorige week weigerd hij weer, ik heb toen diverse malen geprobeerd met een nieuw account en op dezelfde wijze te installeren als de eerste, maar het wil niet meer.

Ik had uiteindelijk iets gevonden waardoor het eerste account werkt (dat was een instellings-wizard van de software die T-mobile erbij had geleverd.

Er zijn totaal al een persoon of 5 mee aan het experimenteren geweest, de nederlandse helpdesk weet niet eens dat zoiets bestaat, en de oorspronkelijke dealer, krijg het ook niet voorelkaar

Heeft iemand dit probleem ook, of is iemand bekend met dit probleem, weet die misschien een oplossing

Alvast bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan