T-mobile van sim only naar sim only verlengen niet mogelijk

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjimmie

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2002
Berichten
65
Ey, heb vorig jaar juli een 1-jarig sim only contract afgesloten bij t-mobile. Ben dus inmiddels te laat om het nog op te kunnen zeggen. Nu wilde ik het gewoon weer verlengen met weer een sim only abonnement. Uit niets op de website waar ik dit wilde doen bleek dat dit niet kon? Kreeg dus de brief van de betreffende site dat dit niet mogelijk is. Heb even de t-mobile voorwaarden en die van de site bekeken maar kon niet zo snel een bepaling vinden waarin dit stond? Heeft iemand hier ervaring mee of kan ik dit op een of andere manier omzeilen? Heb geen zin in die hoge abonnementskosten namelijk... Mzzls sjimmie
 
Nee, dat kan niet. Je opzegtermijn is maar 2 a 3 maanden.
De opzegtermijn is twee maanden. Voor contracten afgesloten en vernieuwd na 22/12/2003 is dit 3 maanden.

Dus je zal activatiekosten moeten betalen, maar op dit moment krijg je voor een 1 jarig abonnement 50% korting en bij een 2 jarig abonnement gratis.
 
Oke...maar ik betaal met mijn sim only abo nu 17,50 voor 300 minuten, dat wordt dan dus wel 35 per maand afgezien van die aktivatiekosten
 
Je betaald gewoon activatiekosten van 50% korting en dat is dus € 26,25. Voorderest betaal je gewoon elke maand € 17,50.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan