't programma Word verspringt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nickolodeon

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2009
Hallo,

Een gebruiker kwam vandaag met de melding; Als ik in Word bezig ben, dan verspringt het programma opeens!

Kortom de vraag is weet iemand een oplossing of überhaupt waarom het kan zijn dat het programma Word ineens overspringt naar een ander programma bv. Outlook of IE???

Harstikke bedankt alvast!

Dat gebeurt waarschijnlijk nadat de gebruiker op de TAB-toets drukt.
Het komt omdat er een geheugenprobleem is ontstaan.
Oplossing.
computer afsluiten, opnieuw starten.

Dat gebeurt waarschijnlijk nadat de gebruiker op de TAB-toets drukt.
Het komt omdat er een geheugenprobleem is ontstaan.
Oplossing.
computer afsluiten, opnieuw starten.

De TAB toets kunnen ze nog wel onderscheiden dus nee sorry,
Diegene werkt op een IGEL deze heeft wel eigen geheugen maar werkt via de
server dus daar zal het probleem wel niet liggen want dan hadden er wel meer mensen
zitten piepen.

Computer afsluiten is wat iedereen doet als hij of zij er niet uitkomt.
Dit was helaas dus niet verholpen...

Klink niet echt alsof je mijn suggestie getoetst hebt. Ben benieuwd hoe lang het duurt voor je er achter komt dat ik gelijk had.

Klink niet echt alsof je mijn suggestie getoetst hebt. Ben benieuwd hoe lang het duurt voor je er achter komt dat ik gelijk had.

Redenatie:

TAB-toets wordt niet ingehouden. (Mijn idee van wat jij bedoeld met de TAB toets is of TAB alleen en dan ga je door een programma heen. Met de functie ALT+TAB switch je tussen de actieve programma's op je computer)

Geheugen is niet te weinig aangezien het om een IGEL gaat. (Ik denk niet dat ik
jou hoef uit te leggen wat een IGEL is maar voor de andere mensen, een IGEL is een
mini-pc met alleen onderdelen om optestarten, soort van windows based omgeving te creëren voor de gebruiker en deze kan met de IGEL inloggen op een (Terminal) Server om OP de server te werken, dus alle programma's staan op de server, kortom het geheugen van de IGEL is idd minimaal maar genoeg voor alleen de verbinding tussen de IGEL en de Server.)

Hopelijk begrijpen we elkaar wel goed? Wil niet mn gelijk halen!!! Wil een passend antwoord :thumb:

PS
De gebruik heeft zelf aangegeven de computer al 3x opnieuw opgestart te hebben.

Laatst bewerkt:
Ik evenmin.
Het probleem heb ik vaker gezien. Ik zeg niet dat er te weinig geheugen is, maar dat er een geheugenprobleem is (kan ook in de adressering zitten). Dan gaat de Tab-toets ineens funktioneren als Alt-tab-toets.

Nee maar ik heb eergisteren zelf mee mogen kijken, en ze raakte het toetsenbord niet eens aan, ze was aan het scrollen door het document. En het scherm knipperde ook niet.
Puur actieve programma's die ineens switchen....

Gelukkig is het nu al 2 dagen niet meer voorgekomen, maar als er een antwoord op is hoor ik het graag.... :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan