T2600 ook voor desktop?

• Onderwerp starter Onderwerp starter eno
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

eno

Gebruiker
Lid geworden
10 dec 2004
Hallo

zijn T 2400,2500,2600 ook voor dekstops geschikt met socket 478.

of zijn ze alleen voor laptops geschikt?

gr,

Ik weet niet wat het is en kon het zosnel niet vinden, maar laptop onderdelen zijn meestal niet geschikt voor een desktop en andersom.

het is een procesoor, ik hoop dat iemand me kan helpen

dank je wel voor je hulp

De vraag was eigenlijk al beantwoord, hoor.

Er zijn geen ATX moederborden, met een socket 478 en een geschikte chipset, voor een Mobile core, of core 2 duo processors, de Merom of Yonah.

dus zover ik het begrijpt past het niet op normale desktops

Dus alleen voor laptops?

Dit is niet helemaal waar, ABIT heeft een bord op de markt waar wél een T2400 inkan, het is de iL-90MV

Aopen heeft ook nog 2 borden waar deze processors( van het 479Y type) inpassen

Je zult dus, als je deze processor persé wilt gebruiken, ook een ander moederbord aan moeten schaffen.
Dan is ie wél geschikt voor een desktop ..

EDIT: de borden zijn wel aan de prijzige kant ..ongeveer 160 voor de Abit (en das de goedkoopste)
Bron Alternate

ook ander geheugen zul je waarschijnlijk moeten gebruiken de ABIT ondersteunt nl. ddr2 geheugen ..

Laatst bewerkt:
Die dingen zijn bedoeld voor MCPC's, de topicstarter heeft waarschijnlijk al een 478 bord.

En als je toch een bord moet kopen, waarom dan geen socket 775, met een 965 chipset.

Ja nee mijn vraag is of het past want heb een cpu gratis gekregen, maar nu zou ik dus ook andere moederbord moeten kopen en gehuegen. dat schiet niet echt op denk ik dan.

maar gebeurd het vaak dat mensen het voor de laptop gebruiken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan