T9600 of P9700

Status
Niet open voor verdere reacties.

estgoth

Gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2007
Yoo,

Ik ben van plan om mijn laptop te laten samenstellen. helaas lig ik te twijfelen tussen twee processors

Intel® Core™2 Duo Processor T9600 (6M Cache, 2.80 GHz, 1066 MHz FSB)

Intel® Core™2 Duo Processor P9700 (6M Cache, 2.80 GHz, 1066 MHz FSB)

De 9700 Kost 30 euro meer.

E zit niet veel verschil op maar blijkbaar zou de P9700 halt state hebben, maar weet niet wat dit juist inhoud.

Even heel kort door de bocht? Een technologie die ervoor zorgt dat de processor minder stroom wegslobbert op het moment dat het niet nodig is en ervoor zorgt dat er meer mag worden geslurpt als het baasje dingen doet waardoor íe harder moet gaan werken.

M'n glazen bol zegt dat je overweegt een XNi9070d te configureren, zit ik in de buurt of is het toch de Xni771sun ?

Laatst bewerkt:
Even heel kort door de bocht? Een technologie die ervoor zorgt dat de processor minder stroom wegslobbert op het moment dat het niet nodig is en ervoor zorgt dat er meer mag worden geslurpt als het baasje dingen doet waardoor íe harder moet gaan werken.

M'n glazen bol zegt dat je overweegt een XNi9070d te configureren, zit ik in de buurt of is het toch de Xni771sun ?

nja sorry was even gaan stemenn

Yeap dat klopt Ik denk dat ik de Xni9070d

maar ga nu is zien hoeveel de exacte prijs is voor de Xni771

Jij bent echt goede moderator.

Mocht je er twee of meerdere samengesteld hebben tot aan het afrekenmoment (zie je andere posting / mijn link) en je zou het leuk vinden dat we ze nog eens op onderdeel bediscussieren (is dat een goed Nederlands woord ?) plaats dan de configuraties maar.

1.206 Euro

XNi9070d

Intel Core 2 Duo T9600 (2,80GHz, 1066Mhz, 6Mb)
4GB DDR2 800MHz geheugen (2x 2GB)
Nvidea 9600m GS (128-bit, 1GB)
320GB SATA harde schijf 7200RPM (16Mb cache)
DVD-CD +/- brander
Windows Vista Home Basic (32 bit)
2 jaar carry-in garantie
AZERTY (Belgische/Franse indeling)

Gratis Windows 7 in augustus dan, want zoek hem dan rond die tijd te kopen

Kijk even naar de door Harry genoemde datum (bericht van 12.12 uur) in dit topic.

Videokaart : als jij van plan bent om ook te gaan gamen dan zou mijn advies kort en pijnlijk zijn : niet doen, spaar een honderd of 2 door. Ga je niet de nieuwste games spelen dan : Doen!

[edit] neem sowieso een 64 bit OS ipv 32. 32 is stervende. De RPM van de hdd die je plaatste :thumb: [end edit]

Laatst bewerkt:
Kijk even naar de door Harry genoemde datum (bericht van 12.12 uur) in dit topic.

Videokaart : als jij van plan bent om ook te gaan gamen dan zou mijn advies kort en pijnlijk zijn : niet doen, spaar een honderd of 2 door. Ga je niet de nieuwste games spelen dan : Doen!

[edit] neem sowieso een 64 bit OS ipv 32. 32 is stervende. [end edit]

Ok, nja nieuwe games niet echt counter strike source en CoD4 en die dingen

mijn vrienden raden me nog altijd de Samsung: R710 Core 2 Quad Q9000

http://www.ictgoedkopen.nl/index.ph...d=123965&tab=1&fSupplier=&fPricemi=&fPricema=

goedkoper eigelijk want er zit ddr3 in en kaart is ongeveer even goed als de andere

Ik kan ze niet helemaal ongelijk geven alleen, welke software uit 2009 / 2010 / 2011 (???) kan overweg met 4 cores? Tegen de tijd dat de software geoptimaliseerd is voor 4 cores (= koffiedik kijken / is nergens op gebaseerd -> kan ook zomaar 'volgend kwartaal' zijn gerealiseerd), ben jij waarschijnlijk al toe aan je volgende computer.

Laatst bewerkt:
De link werkt niet.
[edit] via doorklikken kwam ik er wel, welke van de drie bedoel je? [end edit]

Laatst bewerkt:
Gezien.
Tja, tegen deze prijs / kwaliteitverhouding kunnen de anderen niet op. Ik ben persoonlijk geen fan van Acer maar vele tienduizenden kopen en hebben er dus één.

Gezien.
Tja, tegen deze prijs / kwaliteitverhouding kunnen de anderen niet op. Ik ben persoonlijk geen fan van Acer maar vele tienduizenden kopen en hebben er dus één.

Nja ik ben ook niet echt fan van acer, ma dit is inderdaad een goede pc

Ja maar dat zit er zowiezo bij, ik wacht wel na 26 juni zodat ik de win7 gratis kan krijgen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan