Taak in kalender van Samsung E770 niet afvinkbaar in toestel + firmware updatebaar?

Status
Niet open voor verdere reacties.

MichCapich

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2006
Berichten
46
Hai hai allemaal!

Misschien niet belangrijk, maar wil het toch graag weten. Als je in de agenda van de E770 een taak plaatst, dan is het standaard nog niet afgevinkt. Maar als ik de taak heb gedaan, dan moet je dit ook af kunnen vinken. Maar ik weet echt niet hoe je dat in 't mobieltje kan doen. Via 't programma PC Studio 3.1 kun je het wel afvinken. Moet toch ook zonder kunnen?! Ik denk dat er het een foutje is, wat jullie?

Overigens, kun je ook via internet de firmware/software van een Samsung eventueel updaten, zoals bij een Siemens-telefoon? Ik kan er niets over vinden bij Samsung.

Alvast bedankt voor jullie respons!! :thumb:
 
Ik heb even zitten rommelen op een Samsung E530 en kreeg het daar in eerste instantie ook niet voor elkaar. Maar ineens is het me gelukt. Ik zal vertellen wat ik heb gedaan.

Ik heb de agenda geopend. Heb toen gekozen voor Sorteren Op en daar gesorteerd op Actiepunt (zo heten de taken bij de E530). Vervolgens zie je een lijstje met alle Actiepunten (taken dus). Toen heb ik hier gekozen voor Opties en toen voor Afgehandeld. En dan komt er ineens een vinkje bij te staan.

Omslachtig, dat is het wel! :D

Software updaten kun je met een Samsung niet zelf, daarvoor moet je naar een servicepunt.
 
Geweldig!!

YES!! Dat is 't!! Inderdaad sorteren, op de juiste taak staan en via menu uitgevoerd kiezen! Jeetje... daar was ik nou niet opgekomen! Top...!! Dan ga ik maar eens al mijn afwas-taken er maar eens in zetten...! :D

Overigens kun je ook makkelijker alle afspraken dus terug vinden via sorteren. Want een functie als zoeken bestaat niet. Dacht dat alleen op 1 dag een volgorde er mee gekozen kan worden, maar van die categorieën kun je ze allemaal bij elkaar zetten. Ook weer iets wat erg goed is om te weten!

Harstikke bedankt voor je tip, Piedra! :thumb:

Maar wat betreft het updaten; ik las ooit dat je dan je toestel moet achterlaten. Klopt dit, dat je dus niet even kan wachten, terwijl ze het aansluiten en daarmee even updaten? En dan moet je ook naar zuid-nederland, dacht ik? (beetje ver vanuit Almere...)

Nogmaals bedankt in elk geval!
 
Mooi dat het ook voor jouw telefoon blijkt te werken! :D

Of je voor een update kan blijven wachten, weet ik eigenlijk niet. Ik zou eens een beetje gaan rondgooglen en bellen om hier en daar te informeren. Waarom wil je eigenlijk een update? Heb je fouten ontdekt in je toestel?
 
Een paar foutjes inderdaad...

Ik heb er wel een paar gevonden. Dat taak afvinken in elk geval, dacht ik, maar dat kan ik nu wegscrappen.

Verder zijn er kleine dingetjes wat wel net even beter kan, denk ik. Bij mijn vorige Siemens mobieltje update ik 'm geregeld en waren daarna sommige functies net even beter/sneller. Maar soms merkte je ook niets.
Ik kan me bijv. voorstellen dat bij een firmware-update wel nederlandse spraakopdrachten erbij krijgt, of dan wel door je MP3tje kunt spoelen, of dat de mobiel dan wel trilt, terwijl een MP3/MIDI afgaat als ringtone. Zoiets hoop ik dus... :rolleyes:

Hopelijk leest Samsung ook mee... :D
 
Ik zou anders even contact opnemen met Samsung. Op hun website staat dat je ze kunt bellen:

Samsung Service- en Informatielijn: Voor Nederland: 0900-2020088 (10 cent/minuut)
 
Ik heb er (nog) geen haast mee, maar als ik er tijd, zin en eventueel benzine voor heb, dan zal ik ze eens bellen.

Weer bedankt, man!! :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan