Taak mappen synchroniseren die zijn aangemaakt rapporteert fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

Omteleren

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2011
Ik gebruik outlook 2019. Foutcode (0x800ccc0e). Kan geen mappen synchroniseren die zijn aangemeld via email@outlook.com fout: Kan geen verbinding maken met de server, Neem contact op met uw systeembeheerder.
Dat ben ik thuis zelf! Hoe kan ik dit oplossen.
- De virusscanner F-Secure is reeds uitgezet
- Windows defender firewall uitgeschakeld
- 3 emailadressen, waarvan er 2 wel goed werken.
- De internetverbinding werkt goed.
- gebruik Windows 10 Home
- Laptop computer; Windows 10 Home, 64-bits; Versie 2022-02 , processor i5-7200U CPU 250 GHZ, F-secure virusscanner

Bijlagen

• Imap uitgaand.JPG
    Imap uitgaand.JPG
    29,9 KB · Weergaven: 33
  • IMap inkomend.JPG
    IMap inkomend.JPG
    19,3 KB · Weergaven: 31
  • Fout bij verzenden-ontvangen verbonden.JPG
    Fout bij verzenden-ontvangen verbonden.JPG
    11,1 KB · Weergaven: 17
Laatst bewerkt:
Wellicht begrijp je het onderstaande en kunt dit even contoleren.
Mogelijk krijgt u foutcode 0X800CCC0E in Outlook vanwege onjuiste poortnummers. Als u bijvoorbeeld codering/encryptie hebt ingeschakeld, maar het poortnummer van de inkomende server (IMAP) hebt ingesteld op een niet-gecodeerd poortnummer 143, of als u de codering niet hebt ingeschakeld maar het poortnummer hebt gewijzigd in een gecodeerd poortnummer 993

Hoi Senso,
Inkomend stond bij de serverinstellingen op poort 993.

Het probleem is ontstaan doordat de emails in Postvak UIT bleven hangen. Ik kreeg deze ook bijna niet verwijderd. Het is na opstarten gelukt op toch te verwijderen, maar nu krijg ik deze foutmelding. Ik heb al wel de office account 2019 een snel herstel toegepast en de computer opnieuw opgestart. Helaas is de foutmelding niet weg.

Ik weet niet precies wat ik moet doen. Ik heb de serverinstellingen in de bijlage toegevoegd. Fijn dat je me wilt helpen.
Nog iets. Ik heb outlook emails op de telefoon, thunderbird en dus ook nog outlook 2019. dus heb het 3x, ik weet niet of dat dit problemen kan geven. Outlook 2019 heb ik nu 1,5 maand en het ging eerst goed.

Laatst bewerkt:
Voor Ziggo dien je wel je gebruikersnaam en wachtwoord van Ziggo te gebruiken, niet die van outlook.com.
En gebruik voor uitgaande mail poort 993, niet 587.

Laatst bewerkt:
Ik wil altijd wel helpen, helaas in dit geval is dat moeilijk, want ik heb geen Outlook en kan dus niets nakijken.

3 emailadressen, waarvan er 2 wel goed werken.

Kun je de instellingen dan niet vergelijken?

Laatst bewerkt:
Senso toch bedankt. Ik had jouw opmerking ook al op internet gevonden.

Voor Ziggo dien je wel je gebruikersnaam en wachtwoord van Ziggo te gebruiken, niet die van outlook.com.
En gebruik voor uitgaande mail poort 993, niet 587.

Hoi Ed,
Het is wel een outlook account Zijn mijn serverinstellingen dan wel goed
Wellicht moet ik geen ziggo server gebruiken. Het is wel mijn provider.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan