Taakbalk aanmaken

Status
Niet open voor verdere reacties.

helmus

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2001
Berichten
601
Hoi,

Ik had eerst win. 98se nu XP op mijn pc.
In 98se had ik ikoontjes op de taakbalk onderaan het buroblad, deze kon ik desgewenst aanvullen..
Maar nu ik XP heb lukt mij dat niet meer.
Dus, graag hulp.
b.v.d.
 
  • Rechtermuisknop op de taakbalk
  • Eigenschappen
  • Werkbalk Snelstarten weergeven
Bedoel je die?
 
Rechtermuis op Taakbalk -> Werkbalken -> Nieuwe werkbalk en dan een map selecteren

(Let wel, alle bestanden die dan ik dat mapje staan komen dus ook in die nieuwe werkbalk.)
 
Geplaatst door helmus
Hoi,

Ik had eerst win. 98se nu XP op mijn pc.
In 98se had ik ikoontjes op de taakbalk onderaan het buroblad, deze kon ik desgewenst aanvullen..
Maar nu ik XP heb lukt mij dat niet meer.
Dus, graag hulp.
b.v.d.

Een programma toevoegen aan de werkbalk Snelstarten
Klik in Deze computer of Windows Verkenner op het pictogram voor het programma dat u wilt toevoegen en sleep het vervolgens naar het Snel starten-gedeelte van de taakbalk naast de knop Start.
Het pictogram voor dit programma wordt nu weergegeven naast de andere pictogrammen van de werkbalk Snelstarten op de taakbalk.

Als de balk Snel starten niet wordt weergegeven,
klikt u met de rechtermuisknop op een leeg gedeelte van de taakbalk en wijst u Werkbalken aan en klikt u vervolgens op Snel starten.
Als u met de rechtermuisknop op een leeg gedeelte van de taakbalk klikt en de optie Werkbalken niet wordt weergegeven, klikt u op De taakbalk vergrendelen om het selectievakje uit te schakelen (vinkje weghalen). Na dit alles niet vergeten om je taakbalk weer te vergrendelen anders wordt dit niet onthouden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan