Taakbalk en vensters zien eruit als windows 2000??

Status
Niet open voor verdere reacties.

TheNeonator

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2012
Gisteren bleef mijn volume op hetzelfde niveau hangen, heb ik wel eens eerder gehad. Dus ik start mijn computer opnieuw op vandaag, en dat probleem is opgelost alleen zien de taakbalk en alle vensters er nu opeens uit als in Windows 2000?!
Ik kan ook geen aero thema toepassen, die worden opeens niet meer ondersteund en aero.exe kan ik niet vinden. Kan iemand mij helpen?

Groetjes Bowie

Halo bowie,

Staat de computer niet in de veilige modus?
Dit is te zien tijdens het opstarten van de pc. Hier zal dan een keuze menu tevoorschijn moeten komen.
Zijn er ook nog andere zichtbare veranderingen?

Mvg Mathieu
P.s. Ik neem aan dat je pc/laptop op Windows 7 draait

Nope was het eerste wat controleerde, en ja, mijn vraag staat ook in de categorie windows 7.
\

Sorry, had niet gezien dat de vraag onder het kopje windows 7 staat:confused:; had alleen gekeken bij de nieuwe vragen.

Heb je ook al gekeken bij: Configuratiescherm\Alle Configuratiescherm-onderdelen\Hulpprogramma's voor en informatie over prestaties (kopieren plakken in windows verkenner) en dan naar 'Visuele effecten aanpassen'. deze moet dan op automatisch of beste weergave staan.

mvg Mathieu
foto weergave w7.jpg

Na verandering:
Eigelijk denk ik dat dit ook niet gaat werken(proberen kan altijd).
Heb je hier hier al gekeken

Laatst bewerkt:
Denk eerder dat je problemen hebt met je grafische kaart, moederbord e/o geheugen.
Is er wat gebeurd? Gevallen, gestoten of iets anders?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan