Taakbalk knoppen

Status
Niet open voor verdere reacties.

promaster

Gebruiker
Lid geworden
15 dec 2005
Berichten
17
Na het draaien van een nieuwe setup zie ik m'n taakbalk knoppen niet meer als ik iets minimaliseer. M'n schermen verdwijnen en alleen middels ALT TAB of taakbeheer kan ik ze weer "terug" vinden.
Erg vervelend dus.


Graag tips of oplossingen.


;)
 
Heb je wel de juiste resolutie?
Of
Rechtsklik op taakbalk/eigenschappen
Is taakbalk automatisch verbergen afgevinkt?
 
Bwah pfff.... had "ikself" er geweest was het ook al opgelost via dit forum hoor:p die kan daar nogal goed mee overweg.

James:)
 
Programs aren't minimized in the taskbar?
Dat is wel heel iets anders
Bij jou was er teveel geminimized :D
 
ils ik daar het programmatje open krijg ik een virus melding , bij mij is het probleem nog niet opgelost , wie helpt me verder
 
Als je een virusmelding krijgt zou ik maar snel gaan scannen met je virusscanner en ook direct met Spybot Search and Destroy.
 
Ik zou de virusscanner even uitzetten. :)

Het is waarschijnlijk omdat er een script wordt uitgevoerd of omdat het programma een stukje gelijke code als een virus bevat (maar zelf geen virus is) en de heuristische scanner van je scanprogramma afgaat op dat moment.

Als je de downoad van kelly's korner hebt, is daar ECHT niks gevaarlijk aan, behalve als de server besmet is of zoiets... maar ik weet niet of dat überhaupt wel mogelijk is...

James :)
 
heb hem dus uitgezet en het is nu wel gelukt
de knoppen op de taakbalk zijn weer zichtbaar
 
Leuk scriptje wel!
Ik had even niet door dat dit gedownload werd :)
Ook maar even binnenhalen voor het geval dat.

@Danny
Mocht het nog eens gebeuren...... Je kunt dat scriptje autoriseren in je virusscanner configuratie.
Dan heb je geen melding meer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan