Taakbalk probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henke

Verenigingslid
Lid geworden
7 dec 2004
Aan de rechteronderzijde van het buroblad op de taakbalk horen icoontjes te zitten van de
actieve items met een pijltje waar je op drukt en de iccoontjes verschijnen of verdwijnen dan.

Helaas werkt dit bij mij niet goed.
Er verschijnd alleen bv. Zonealarm en de rest niet, terwijl er ook een virusscanner geactiveerd is en nog meer.

Wie kan mij zeggen wat ik moet doen? :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Muis aanwijzer op taakbalk dan rechts klikken,kies eigenschappen, taakbalk,aanpassen en daar kun je het instellen.

Als ik met de rechtermuisknop naareigenschappen ga, dan zie ik aanpassen, klik hierop en zie als active items Zonealarm en de nieuwe updates ophalen.
Hoe kan ik de rest geactiveerd krijgen met b.v. altijd weergeven, dit werkt niet.
Ik snap er niets van.

Geplaatst door Henke
Als ik met de rechtermuisknop naareigenschappen ga, dan zie ik aanpassen, klik hierop en zie als active items Zonealarm en de nieuwe updates ophalen.
Hoe kan ik de rest geactiveerd krijgen met b.v. altijd weergeven, dit werkt niet.
Ik snap er niets van.

Niet active items weergeven en dan toepassen en dan ok.(die je wenst)
Dit heeft niets met update zonalarm te maken??

In meldingen aanpassen heb ik wel 55 items staan . Is dat wel in orde.
Ook items met daarbij een heel ander programma b.v. het item van Getricht en daarbij staat de naam winamp Agent, iets verder weer een item van Getricht met daarbij de naamVIDEO TS en zo gaat het maar door. Ook staan er gewone map afbeeldingen met de naam van b.v.
Quick Time of Ad Aware SE of Traffic enz. enz.

Misschien wel een heel verhaal maar ik weet niet wat ik hiermee aan moet.
Hierop klikken en dan toepassen en ok werkt ook niet.
:(

IK heb XP Prof. opnieuw geinstalleerd en het probleem is opgelost.
Ik had nog meer problemen en was het helemaal zat.
:evil:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan