taakbalk probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dutchbull

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
10 jan 2002
Hallo,

Heb net 2 beeldschermen aangesloten op m'n videokaart (ATI X1600 XT)

Nu heb ik op allebei beeld, maar op het ene scherm staan de mappen van het bureaublad.....zonder taakbalk en op de andere heb ik geen mappen, maar wel een taakbalk.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat de mappen en de taakbalk op 1 scherm te zien zijn?

Bedankt alvast!!

Als je "bureaublad uitbreiden" gebruikt, dan klopt dat, en kun je de vensters daar na toe slepen, als je die optie niet gebruikt, en bij weergaves die monitor inschakeld, heb je wel alles hetzelfde.

Dacht dat het verkeerd was, vandaar dat 'k het vroeg!!

Bedankt beide!!

Nog een vraag over het gebruik van 2 schermen.

Klopt het dat het niet mogelijk is om te internetten en te gamen te gelijk?

Wil namelijk op het ene scherm msn-en en op de andere gamen, maar als ik een game opstart, dan wordt 1 scherm zwart en op de ander is het spel te zien.

Is het mogelijk wat ik wil of niet?

Bedankt

Nog een vraag over het gebruik van 2 schermen.

Klopt het dat het niet mogelijk is om te internetten en te gamen te gelijk?

Wil namelijk op het ene scherm msn-en en op de andere gamen, maar als ik een game opstart, dan wordt 1 scherm zwart en op de ander is het spel te zien.

Is het mogelijk wat ik wil of niet?

Bedankt

Ligt aan het spel. Maar sowieso kan het niet tegelijkertijd ivm de focus. Een beetje game, draait fullscreen en zal de focus op zich hebben. Op de andere kant een webbrowser open hebben kan wel (doe ik ook), maar actief browsen meestal niet. Als de game zn focus verliest zal hij waarschijnlijk minimaliseren.
Speel je een game gemaximaliseert, maar niet fullscreen, dan kan het waarschijnlijk wel.

Maar nogmaals: ligt aan de game.

Hoe kun je een game maximaliseren dan, als die in full screen opstart?

En kan ook geen webbrouwer openen op de andere, want dat scherm wordt zwart na het opstarten van een game.

Je gebruikt immers dezelfde kaart, dan wordt de game dominant, die heeft alle resources nodig.

Met een tweede, een ouderwetse PCI kaart, en Ultramon, wat overigens niet gratis is, kun je dat wel realiseren.

Je gebruikt immers dezelfde kaart, dan wordt de game dominant, die heeft alle resources nodig.

Met een tweede, een ouderwetse PCI kaart, en Ultramon, wat overigens niet gratis is, kun je dat wel realiseren.

Ik heb een relatief moderne AGP8X kaart en mijn andere scherm blijft gewoon weergave hebben.

Ik heb een relatief moderne AGP8X kaart en mijn andere scherm blijft gewoon weergave hebben.

Leuk voor je, wat bij mij overigens ook zo is, maar bij de topicstarter werkt dat schijnbaar ( blijkbaar) niet, vaandaar mijn mogelijke oplossing.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan