Allereerst, let even op je Nederlands, want dat maakt het ons (mìj in ieder geval) makkelijker om je te helpen (ik moest je tweede post drie keer lezen, om te begrijpen wat je nu (waarschijnlijk) bedoelt).
Welnu, je kunt dus in feite helemaal niets doen, zelfs veilige modus werkt niet. Dat het aan je virusscanner ligt, is dus niet zeker. Werk je met verschillende profielen op die computer? Heb je het probleem bij alle profielen (inclusief de Administrator-profiel)?
Zo ja, dan moet je eens proberen om Windows opnieuw te installeren, over je huidige windows heen. Je raakt zo geen gegevens kwijt, maar repareert als het ware je windows.
Je doet het als volgt:
Manier 1 (die waarschijnlijk niet werkt gezien jouw problemen):
In windows je windows-cd in je CD/DVD-lade doen, en dan kiezen voor 'Windows installeren' en dan voor 'Upgrade', en vervolgens alles doen wat je op het scherm gezegd wordt).
Manier 2:
- Doe de windows-CD in je CD/DVD-speler, start de computer opnieuw op (in jouw geval dus waarschijnlijk gewoon op de resetknop duwen of de computer uit- en dan weer aanzetten),
- Druk op een toets als je computer daar de optie voor geeft om vanaf de cd op te starten
- De instructies op het scherm uitvoeren (je krijgt de optie om voor een herstel te kiezen)
Als het probleem aan windows ligt, zal het op deze manier waarschijnlijk opgelost zijn.
Daarna, moet je maar eens wat herstelwerkzaamheden gaan verrichten. Spyware-controle, virusscan, schijfopruiming, registercontrole en tenslotte een defragmatie.