taakbalk vensters

Status
Niet open voor verdere reacties.

deb's

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2001
Hallo allemaal,

Ik weet niet of ik in de goede sectie zit maar dan hoor ik het wel.
Vroeger toen ik windows 98 had werden de vensters van open progamma's , sites automatisch verkleind als ik er een paar open had staan zodat ze gewoon naast elkaar bleven staan. Nu met XP blijven ze gewoon groot en zie ik ze niet meer (behalve als ik op de laatste klik natuurlijk). Kan ik dit veranderen zodat ze gewoon weer allemaal naast elkaar komen te staan en dus verkleind worden.

groetjes
debby

Ik hoop dat ik het een beetje uit heb kunnen leggen.

In WinXP worden de open vensters bij elkaar gezet.
Ik dacht dat je met rechts erop moest klikken om de rest te kunnen zien.
Kijk eens of je met de eigenschappen van de taakbalk iets kan instellen.
Ik heb Win2000, dus kan het niet nakijken voor je.

Geplaatst door crash
In WinXP worden de open vensters bij elkaar gezet.
Ik dacht dat je met rechts erop moest klikken om de rest te kunnen zien.
Kijk eens of je met de eigenschappen van de taakbalk iets kan instellen.
Ik heb Win2000, dus kan het niet nakijken voor je.

hoi Crash, bedankt voor je reactie maar ik kan met de eigenschappen van de taakbalk volgens mij niets veranderen, misschien kan het niet anders in xp, wel ff wennen hoor en niet zo prettig vind ik.

gr
debby

Misschien dit?
Start-rechts klikken voor Eigenschappen.
Taakbalk en dan Gelijksoortige knoppen gegroepeerd weergeven.

Lucia

Zoiets?: Stop het verbergen en groeperen van pictogrammen in de taakbalk.

Windows 98 plaatste alle pictogramma van geopende vensters en programma's in de taakbalk, iets dat Windows XP tracht te voorkomen met de functie "niet actieve pictogrammen opruimen". Wanneer u dit niet wenst kunt u deze functie uitschakelen. Klik met rechts op de startknop en kies voor eigenschappen. Selecteer het taakbalk tabblad en verwijder het vinkje bij "niet actieve pictogrammen opruimen".

Een andere nieuwe functie binnen Windows XP is het gegroepeerd weergeven van gelijksoortige pictogrammen. Heeft u b.v. meerdere vensters van Internet Explorer geopend dan ziet u in de taakbalk slechts één pictogram met daarachter een cijfer dat aangeeft hoeveel vensters er geopend zijn. Óók deze functie is uit te schakelen indien u dit wenst. Handel hetzelfde als hierboven aangegeven doch verwijder nu het vinkje bij "gelijksoortige knoppen gegroepeerd weergeven".
Bron: breekpunt.nl

thanxx

Ja, dit was het, bedankt voor jullie hulp weer.

groetjes
debby

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan