Taakbalk wil niet weg...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Systemizer X100

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 mei 2003
Ik heb eigelijk sinds kort last van de taakbalk die niet automatisch weggaat. Normaal doet ie dat wel, en de optie staat ook aangevinkt, maar toch gebeurt er niks.
Ik heb net ook nog geprobeerd de optie uit te vinken, toepassen en weer aan te zetten maar dat werkt dan maar één keer, dan doet ie weer vervelend.
Hoe los ik dit op?

Vergrendelen? Ook Taakbalk altijd op voorgrond weergeven uitgevinkt?

Vinkje voor vergrendelen weghalen helpt niet en als ik de taakbalk niet altijd op de voorgrond heb staan verdwijnt het gewoon achter een programma, maar gaat verbergt niet op de manier zoals ik dat eigelijk zou willen...

Enige wat ik nog kan verzinnen: rechtklik weer op de taakbalk, kies Werkbalken en kijk of daar geen vinkje taakbalk staat.

Je kan ook met een tweakje die balk weghalen, maar of je dat echt wil?
http://www.kellys-korner-xp.com/xp_tweaks.htm Nummer 226 Remove the Taskbar.
Of Nummer 190 aan de rechterkant: Customize Auto Hide Taskbar Settings.

Mogelijk kan je ook zoiets bewerkstelligen met Tweakui of zoiets. http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/powertoys/xppowertoys.mspx Heb daar geen ervaring mee.

Laatst bewerkt:
Hmm met die #190 krijg ik de taakbalk wel weg maar de programma's denken dat die er nog is! :eek:
Hmm, kga dan maar eens een kijkje nemen in TweakUI

Bij mij helpt dit.
Ga naar <configuratiescherm>
Kies <Taakbalk en menu start>
Dan naar <Aanpassen>.
Zet alle pictogrammen op <Alleen meldingen weergeven> <OK>
Nu moet de taakbalk weer automatisch verbergen.

Kerel :P Realiseer je wel dat je reageert op een topic dat 7 jaar oud is? Bovendien werkt jou tip alleen met Windows 7. Toentertijd gebruikte ik nog Windows XP :P

Maar ik vergeef het je wel. Ik vind het wel grappig. Echter, ik kan me voorstellen dat er mods zijn die het waarderen om oude posts op te graven. Volgende keer even op letten dus :)

Het kicken van oude topics is niet toegestaan. Deze zijn niet actueel meer. Ik sluit deze daarom.
slotje.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan