Taakbalk wordt automatisch kleiner

Status
Niet open voor verdere reacties.

D-Mon

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2002
Berichten
65
Beste Helpmijers,

Ik heb mijn taakbalk al jaren links verticaal van mijn scherm, altijd 4 snelkoppelingsicoontjes breed.
Onlangs starte ik mijn pc op, en was mijn taakbalk opeens 3 icoontjes breed. Het verhaal met taakbalk vergrendelen is mij wel duidelijk, dit voorkomt het echter niet.
Als ik mijn taakbalk niet terugzet naar 4 icoontjes, mijn pc afsluit en weer opnieuw opstart, start hij vervolgens op met slechts 2 icoontjes breed.
Dit probleem heb ik ook op mijn werk inmiddels, ik vermoed dat het iets met een windows-update te maken heeft.

Iemand enig idee hoe ik dit kan voorkomen?

Met vriendelijke groet,

Arno
 
Hoi,

Je bent zo helder als koffiedik!
Wát wil je nou eigenlijk voorkomen ..... ?
Bovendien, je vermeld: 'Als ik mijn taakbalk niet terugzet naar 4 icoontjes ... '. Tenzij je je vergist, en het woord niet er tussenuit moet snap ik (en w.s. velen met mij) daar geen hout van ....

Tip: verplaats de taakbalk eens naar waar hij oorspronkelijk hoort: onderin. Meld je nu als gebruiker af en weer aan, en zet het geheel weer terug zoals je wenst.

Ik betwijfel of het te maken heeft met een update. In Vista kan je nog net zo goochelen met de taakbalk als jij doet ..... :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan