taakbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

jpvds

Gebruiker
Lid geworden
3 mei 2002
Ik heb een klein probleempje met de taakbalk onderaan. Steevast verschijnt daar de taalwerkbalk bij : NL komt als vermelding wanneer ik de computer opgestart heb. Ik kan het dan wel manueel telkens verwijderen, maar ik vraag me af of er geen blijvende oplossing voor bestaat.

Wat voor Taakwerkbalk ik snap je probleem niet helemaal
kan je het iets beter uitleggen voor noobs zoals ik:D

Hij/Zij bedoelt de toetsenbordindicator dat rechtsonder verschijnt in Windows XP.

Dit krijg je uit door er met de rechtermuisknop op te drukken en te kiezen voor eigenschappen en dan vink je onderaan het vakje uit. Ik weet niet wat er precies staat ;)

Onderaan mijn scherm is er een balk, die uit verschillende delen bestaat : links een vakje "start", daarna een aantal icoontjes om een programma te doen starten, dan in het midden een ruimte waarin de gestarte programma's en bestanden vermeld worden, rechts een aantal programma's die bij het opstarten automatisch gestart worden, helemaal rechts de datum.Wanneer ik op deze balk rechts klik, dan krijg ik een contextmenu te zien waarop helemaal bovenaan : werkbalken>Adres,taalbalk, koppelingen en zoverder. In mijn geval is het zo dat bij het opstarten er in deze "taakbalk" de vermelding van de taal weergegeven wordt. Ik kan deze vermelding uitschakelen door : rechtsklikken, werkbalken, taalbalk uitvinken te doen. Ik ben dat echter beu en zoek een permanentere oplossing.

Geplaatst door Smartguy

Dit krijg je uit door er met de rechtermuisknop op te drukken en te kiezen voor eigenschappen en dan vink je onderaan het vakje uit. Ik weet niet wat er precies staat ;)

Zo doe je dat:)

Neen, als je bij eigenschappen komt, dan kan je de taakbalk vergrendelen, maar daar gaat het niet om.
Gewoon onderaan rechtsklikken, dan krijg je een contextmenu met bovenaan : werkbalken en dan kan je "taalbalk" wegvinken. Het probleem is dat de computer dat bij mij niet onthoudt. Bij elke opstart is daar die vervelende taalbalk weer.

Start > Configuratiescherm > Landinstellingen > Tabblad Talen > Details > Tabblad Instellingen > Voorkeursinstellingen > Taalbalk.

Daar uitvinken en vervolgens alle vensters afsluiten met Toepassen en OK.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan