taakbalk

• Onderwerp starter Onderwerp starter bboy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

bboy

Gebruiker
Lid geworden
29 feb 2004
hoi,

weet iemand hoe je die tekentjes rechtsonder in beeld kan weghaen zonder dat ze afsluiten ik heb er namelijk best wel veel en sommige heb ik wel nodig.
hoe kan ik ze weghalen of kan dan wel eens?

bedankt

Geplaatst door bboy
weghalen zonder dat ze afsluiten
Dat kan niet. Je kunt er met je rechter muisknop op klikken en kiezen voor Exit, Quit, Afsluiten o.i.d.
OF je kunt naar Start > Uitvoeren gaan. Typ msconfig en klik op OK. Je krijgt dan het Hulpprogramma voor systeemconfiguratie te zien. Op het tabblad Opstarten kun je aangeven wat er opgestart moet worden.
Als je daar iets ziet staan wat je niet kent, kun je op deze pagina die term invullen bij Startup quick search.

Guus.

Als je ze niet wilt zien moet je ze niet mee laten opstarten. Als je maar niet je virusscanner of je firewall uitschakelt.
start>uitvoeren>msconfig>tab: opstarten en wegvinken.
Als ze nodig zijn (bv DAP) starten ze vanzelf wel op of doe je het via verkenner.

ik begrijp uit jou verhaal dat je alleen de tekens rechtonderin weg wil hebben maar dat je de programma's niet wil afsluiten.

dat kan hoor.
doe het volgende:
ga met je muis onderin op de taakbalk staan,klik met je rechtermuisknop en kies eigenschappen.
klik nu dan op aanpassen.
je ziet nu onderandere actieve items.
achter de actieve programma's kan je kiezen tussen altijd weergeven of altijd verbergen.
kies nu altijd verbergen
klik nu op oke,toepassen en weer op oke

de programma's draaien gewoon maar ze staan niet meer in de taakbalk rechtonderin

sorry,

had moeten vermelden dat dit alleen voor xp geld

Dus, bboy, ander systeem nemen ;) .
Hey goldvinger, grapje dus, hé :D . Overkomt mij ook wel eens. :o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan