Taakbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

janssens-jp

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2004
Hallo,
Ik heb een vraagje,
Verleden jaar heb ik de volgende programma’s geïnstalleerd, om ze een uit te testen.
Deze programma’s zijn al lang terug van mijn computer verwijderd en ik heb het register ook gekuist .
Maar toch vind ik het volgende terug als ik rechts klikt in de taakbalk en “Meldingen aanpassen” kies zie ik de programma’s nog staan.
Morpheus-iMesh-Glopfone-Kazaa Lite Resurrect-Gadwin PrintScreen2.6 en Kazaa K ++

Wat doen die items daar ? en Hoe kan ik ze verwijderen?

Dank voor de medewerking
jpj

Bijlagen

Gebruik het bestandje in de bijlage even.

Als je virusscanner gaat piepen moet je het gehele script autoriseren

Bijlagen

Goede Morgen,

Bedankt, probleem is opgelost.

Nog één vraagje, nu blijft mijn systemtray open staan, de pictogrammen worden niet meer verborgen als ik ze niet gebruikt.
De optie " Taakbalk vergrendelen" staat niet aan.

Groeten

JpJ

Opgelost, vanzelf !

JpJ

Laatst bewerkt:
Geplaatst door XP_PC
Gebruik het bestandje in de bijlage even.

Als je virusscanner gaat piepen moet je het gehele script autoriseren

Hoe komt het dat als ik dat aan klik Norton gilt kwaad aardig script gevonden???
En hoe doe ik dat dan?

Bandit 123: Als Norton gilt dat er een kwaadaardig script is gevonden dan moet je je afvragen wat je zojuist gedaan hebt. Is het iets waarvan je zeker weet dat het goed is dan kun je autoriseren. In dit geval is het iets van XP_PC dus kun je autoriseren. Ik zou wel altijd goed bij mezelf overleggen. Ik heb er ook een van Helpmij, het zijn register wijzigingen en daardoor piept Norton.

Janssens-jp: Dat kun je zelf veranderen. Rechtsklik op de taakbalk en kies eigenschappen aanpassen. Het zal niet door deze wijziging komen. Mijn Windows heeft er ook last van dat ik ze af en toe opnieuw moet indelen als verborgen enz.
Taakbalk vergrendelen vind je onder ' rechtsklik taakbalk'.

Geplaatst door janssens-jp
Goede Morgen,

Bedankt, probleem is opgelost.

Nog één vraagje, nu blijft mijn systemtray open staan, de pictogrammen worden niet meer verborgen als ik ze niet gebruikt.
De optie " Taakbalk vergrendelen" staat niet aan.

Groeten

JpJ

Opgelost, vanzelf !

JpJ

Kwestie van instellen :). En anders gaat het vanzelf ja.

Geplaatst door BANDIT123

Hoe komt het dat als ik dat aan klik Norton gilt kwaad aardig script gevonden???
En hoe doe ik dat dan?

Omdat Norton niet weet of het een goed of slecht script is dus het voor de zekerheid maar blokkeert.

Geplaatst door Elisa
Bedankt XP-PC! Zocht ik al een tijdje naar!

You're welcome :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan