Taakbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

violet

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2006
Sorry ik ben hier nieuw en weet niet precies waar ik deze vraag moet plaatsen, ik doe hier een poging.
Goed mijn vraag, sinds kort heb ik een andere computer van iemand overgenomen een Targa computer, windows XP en van alles en nog wat erop en aan.
Nu mijn probleem, onderin de taakbalk kun je alle iconen verbergen, dat weet ik maar nu verschijnt er steeds als ik opgestart ben een blauw balkje rechts onderin, met een 1 een A een pijltje naar beneden , toetsenbord en muis erop,onder al die tekens staat een groen lijntje, dit alles dus in een blauw balkje
Ik kan het wegklikken maar iedere keer als ik de pc opstart komt het weer te voorscijn.
Weet iemand hoe ik dit weg kan krijgen zonder iedere keer weg te klikken?
Ik zou jullie zeer dankbaar zijn.
Nogmaals sorry voor het waarschijnlijk verkeerd plaatsen
Vriendelijke groeten,
Violet

Welkom bij helpmij.nl

de 1 is van je numlock
de A is van je capslock.
Die zullen wel automatisch aangezet worden als je de computer aanzet.
maar klik eens met de RECHTER muisknop op een leeg gedeelte in de taakbalk en kijk eens wat je daar allemaal kunt uitvinken.

Dat is snel.
Er staat niets aangevinkt, maar dat blauwe balkje staat dus los van de taakbalk neem ik aan, ik kan het ook verplaatsen en desnoods bovenin zetten maar ik wil het dus gewoon weg hebben is dat ook mogelijk zonder dat ik het steeds moet wegklikken?

Het uitschakelen van de 1 ,dat is de numlock, zou in de bios kunnen.
De A is van de capsloch of dit is een instelling van je oetsenbord of dat is in het register aangezet.
Is het een draadloos toetsenbord wat je gebruikt?
zo nee vertel dan het merk eens van je toetsenbord.

Er hoort een draadloos toetsenbord bij maar ik gebruik mijn oude, niet draadloos toetsenbord.
Wat ik nu gebruik is van Packard Bell

hoogst waarschijnlijk is het de software van je draadloze toetsenbord wat nu voor jou probleem zorgt.
Daarin kun je namelijk aangeven wat aan of uit moet bij het opstarten.
Dus dat verwijderen zou voldoende moeten zijn.

Oke bedankt voor je snelle antwoord, ik zit op een onderdeeltje van het draadloos toetsenbord te wachten, zodra ik dat binnen heb ga ik het draadloos toetsenbord gebruiken.
Ik wacht het dus maar even af of het dan wel lukt.
In ieder geval bedankt voor je hulp, als ik er niet uitkom nadat ik het draadloos toetsenbord gebruik klop ik graag nog een keertje aan bij je.
Groeten,
Violet

Oke,
Suc6 er mee.
En je klopt maar hoor :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan