Taakbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

snel0026

Verenigingslid
Lid geworden
10 feb 2002
In Windows 98SE is de taakbalk verschoven naar de zijkant. Met schuiven krijg ik deze niet meer aan de onderkant.

Wat nu?

Controleer even of hij niet vergrendeld is (Of bestond dit toen nog niet :o )

In Windows 98SE is de taakbalk verschoven naar de zijkant. Met schuiven krijg ik deze niet meer aan de onderkant.

Wat nu?

als het goed is moet je hem zo beet kunnen pakken en weer onder in je beeld kunnen 'slepen'

Slepen wil niet. Volgens mij is dat pas mogelijk bij WinXP. Bij deze computer werkt dat in ieder geval niet.

Vergrendelen kon nog niet bij Win98SE.

Slepen wil niet. Volgens mij is dat pas mogelijk bij WinXP. Bij deze computer werkt dat in ieder geval niet.

Vergrendelen kon nog niet bij Win98SE.

Bij mij gaat dat wel, op de andere computer heb ik ook win 98 SE, ik kijk wel even voor je

edit: het werkt bij mij wel, je drukt op (ongeveer) het midden, sleept hem naar links, rechts, boven of onder en laat dan de knop van de muis los et voilà hij is staat op de gewenste plaats. En ik heb gekeken, je kunt hem inderdaad niet vergrendelen ofzo. ik weet anders eerlijkgezegd niet waar het aankan liggen

Laatst bewerkt:
Bij mij gaat dat wel, op de andere computer heb ik ook win 98 SE, ik kijk wel even voor je

edit: het werkt bij mij wel, je drukt op (ongeveer) het midden, sleept hem naar links, rechts, boven of onder en laat dan de knop van de muis los et voilà hij is staat op de gewenste plaats. En ik heb gekeken, je kunt hem inderdaad niet vergrendelen ofzo. ik weet anders eerlijkgezegd niet waar het aankan liggen

Ik ben eruit!

Ik was zonder het te weten aan het werken in een actief venster. Venster afgesloten en voila. Alles weer als normaal.

Bedankt voor de reacties. :) :)

Wat nu?

Ik had dat probleem ook, en kreeg hem niet verschoven. Ik keek daarvoor op deze website. Wat ik heb gedaan, is rechtermuis op de taakbalk, kijken als hij vergrendeld is, is hij vergrendeld, schakel dit dan uit. daarna ga je naar eigenschappen. En zie je staan waar de takenbalk zich bevind. ik heb hem ingesteld op''onderaan" en dan op OK geklikt, nu staat hij weer onderaan.

Dit bericht stamt uit 2007. Volgens de regels is het niet de bedoeling in zulke oude topics nog te reageren. Om die reden gaat er dan ook een slotje op het topic. Uiteraard bedankt voor de tip.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan