taakbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

ronhoo

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2007
Kan ik de taakbalk onder in het scherm ook van kleur veranderen?

Ronhoo

Ja, Klik op je bureaublad met de rechtermuisknop, dan eigenschappen, en dan vormgeving.:thumb:

Bij vista krijg ik onderaan ipv eigenschappen, de tekst 'aan persoonlijke voorkeur aanpassen' vervolgens zie ik nergens vormgeving staan?

Volgens mij stel je de boel bij XP zo in.

PS.
Bedankt voor de snelle reactie.

ronhoo

Bedankt Harry S

Het is een schitterend programma, maar intussen kan ik de kleur van mijn taakbalk nog steeds niet veranderen. :o

Ronhoo

Ik heb het even opgezocht, ik wist niet dat je vista had(niet gekeken:o )

De Aero Glass-interface kan geheel naar eigen wens worden aangepast bij het onderdeel "Persoonlijke instellingen" van het "configuratiescherm", optie "Kleur en vormgeving van vensters". Het effect van wijzigingen is direct zichtbaar op het openstaande venster.

Je kunt de kleur alleen veranderen als je ook het thema veranderd, of met een 3e party prog, zoals van Stardock, en dan Windowblinds.

Hier staan er een paar gratis, let ook op de Free Theme Manager.

:confused:ik ben ook op zoek naar een oplossing om de kleur van de taakbalk te wijzigen, het is opmerkkelijk hoeveel mensen de TAAKBALK verwarren met de Vensters
de taakbalk die ik en de vraagsteller bedoelen zit over het algemeen onderaan het scherm, maar ook kun je hem verplaatsen, alleen tja.............. als je de kleur wilt veranderen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan