Taakbalk.

• Onderwerp starter Onderwerp starter drive
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

drive

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2007
Weet niet of ik in de topic zit (en het is misschien een domme vraag), maar mijn zoon heeft op zijn account een 2 keer zo brede taakbalk onderaan zijn bureaublad. Weet iemand hoe je die smaller krijgt?

Taakbalk vergrendelen uitschakelen (rechtsklik) en dan naar de juiste afmeting slepen.

Weet niemand een oplossing? Mijn vraag is nog steeds niet opgelost.

Taakbalk vergrendelen uitschakelen (rechtsklik) en dan naar de juiste afmeting slepen.

Dit is gewoon de juiste manier, wel met de muiscursor op het randje ervan gaan staan, dan zie je een dubbele pijl waarmee je hem kleiner kunt maken, zo werkt het bij iedereen, waarom dan niet bij jou?:confused:

Gebruik anders deze regfix.

Ik zou het niet weten. Het dubbele pijltje komt wel tevoorschijn, maar ik kan de taakbalk niet kleiner maken.

Ga met de muiscursor erop staan, druk de linkermuisknop in, en trek/sleep hem naar opzij of naar boeven, lukt dat niet dan staat de vergrendeling nog aan.

Dat heb ik al geprobeerd en ik heb ook gekeken of de vergrendeling nog aanstaat. Nee, dus.

Hoi,

Dat kan zo zijn wanneer er iets op de tweede rij staat op je taakbalk. Dan kan je taakbalk niet anders dan ofwel de twee lijnen weergeven, ofwel niets. Dat element heeft voor zich een stippenlijntje... sleep dat stippenlijntje naar de eerste balk.

Voorbeeldje:
2lijnen_taskb.gif

...wordt...
2lijnen_taskb2.gif

Kortom, wriemel zodanig met die stippenlijntjes dat alles NAAST elkaar staat. Dan kun je het wel naar één lijn zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan