taakbeheer verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

POWERMERCEDES

Gebruiker
Lid geworden
12 okt 2004
Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System]
"DisableTaskMgr"=dword:00000000

Helaas mijn taakbeheer blijft weg!,Malware gedraaid,vond niks,gebruik Kaspersky,Firewall van XP,XP is up2date:thumb: gebruik Spywareblaster & Ad-Aware..Heb het op een of andere manier al opgelopen!.

Hoe krijg ik NU na Ctrl+alt+del mijn Taakbeheer terug zoals het behoort

Dank U :thumb:

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System]
"DisableTaskMgr"=dword:00000000

Helaas mijn taakbeheer blijft weg!,Malware gedraaid,vond niks,gebruik Kaspersky,Firewall van XP,XP is up2date:thumb: gebruik Spywareblaster & Ad-Aware..Heb het op een of andere manier al opgelopen!.

Hoe krijg ik NU na Ctrl+alt+del mijn Taakbeheer terug zoals het behoort

Dank U :thumb:

Als je nu ook even vermeld welke melding je krijgt dan heb je meer kans op een goed resultaat. Want jouw probleem is anders dan wat hier boven beschreven staat.

Laatst bewerkt:
Er gebeurt helemaal NIKS,dat is het probleem juist!.

ik zag topic taakbeheer doet raar,taakbeheer diversen meldingen d8 heyyy
het gaat over taakbeheer dus was er stond vermeld in uw Topic heb ik geheel vrijblijvend
geprobeerd idd zoals U zeer scherp opmerkte veranderde er dus voor mij niks!.

Dus hoe kunnen we het oplossen.

er gebeurt dus niks na Ctrl+alt+del

eveneens als ik in uitvoeren:Taskmsg intoets...

:(:(:(

Op Nucia zei je nog dat je de melding "Het pad bestaat niet" kreeg.
Dit zou duiden op het feit dat het bestand verwijderd is van de PC.

Terugplaatsen vanaf een andere PC zou dan dus de oplossing zijn.

Confused!

Ik moest op Nucia iets intikken bij Uitvoeren(XP)
na intikken ik meen dat het taskmsgr ofzo was,kreeg ik dus de melding waar U het over had.
Ik heb niks gewist in het register,er is wel een My old disc structure na format C: op me harde schijf die map krijg ik niet weg,wil het wel dolgraag daar ik opnieuw xp pro had geinstalleerd,deze Map heb ik met diversen erasers en formatter tooltjes gepoogd te wissen echter stukje windows blijft niet uitwisbaar..wellicht Nu U schreef gewist dat het hierin zou kunnen zitten en NU?

Kan ik het niet ergens vandaan downloaden of op een andere manier terugzetten
want met een x-progje(weet ff niet meer de naam) komt er wel een soortgeleijke taakbeheer naar voren..er zijn diversen progjes waarmee dus taakbeheer zichtbaar(alsnog) kan worden getoond metname wat er opstart en wat er draaid,waarmee dus de processor word belast.

Ik baal enorm dat ik niet 123 zo simpeltjes mijn probleem kan uitleggen hierzo of daarzo(Nucia) :confused:

Eeh..
Het lijkt er op dat het bestand tskmgr.exe uit de map c:\windows\system32\ verdwenen is. Als dat zo is, is het enige wat je moet doen het bestand taskmgr.exe van een andere computer te kopiëren en bij jou te plakken in system32.

En ik heb er maar even een eigen vraag van gemaakt.
Het inbreken in een ander zijn/haar topic is niet de bedoeling.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan