rikietje
Gebruiker
- Lid geworden
- 17 nov 2010
Hallo,
Misschien een veelvoorkomend probleem, maar de oplossing is maar niet te vinden.
Mijn vader heeft leuk wat muziekbestandjes gedownload die vol zaten met virussen, stom.
Deze heb ik netjes verwijderd met avast, het probleem wat daarna kwam was dat IE en CHROME het niet meer deden, dat probleem is inmiddels opgelost. Het probleem wat mij nu resteert is dat taakbeheer simpelweg niet meer te openen is.
Verder zijn al mijn systeemherstelpunten verdewenen???
En booten in de veilige modus verhelpt het taakbeheer probleem niet.
Hitman PRO vind al wat foute files, maar die kan hij niet verhelpen. Behalve als ik het programma aanschaf, als dat de enige oplossing is zijt het maar zo.
De virussen waarmee ik te maken had:
- WMA :Wimad [DRP]
- JS
ownloader-AHJ [expl]
Verder kan ik erbij vertellen dat wanneer ik taakbeheer start ik simpelweg het laad teken zie, en er daarna niks meer gebeurd.
Mij computer draait op een 32-bits windows vista.
Hieronder post ik een Hijack this log-file, in de hoop dat jullie er wat mee kunnen.
Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 16:21:04, on 17-11-2010
Platform: Windows Vista SP2 (WinNT 6.00.1906)
MSIE: Internet Explorer v8.00 (8.00.6001.18943)
Boot mode: Normal
Bij voorbaat bedankt voor de moeite!
Misschien een veelvoorkomend probleem, maar de oplossing is maar niet te vinden.
Mijn vader heeft leuk wat muziekbestandjes gedownload die vol zaten met virussen, stom.
Deze heb ik netjes verwijderd met avast, het probleem wat daarna kwam was dat IE en CHROME het niet meer deden, dat probleem is inmiddels opgelost. Het probleem wat mij nu resteert is dat taakbeheer simpelweg niet meer te openen is.
Verder zijn al mijn systeemherstelpunten verdewenen???
En booten in de veilige modus verhelpt het taakbeheer probleem niet.
Hitman PRO vind al wat foute files, maar die kan hij niet verhelpen. Behalve als ik het programma aanschaf, als dat de enige oplossing is zijt het maar zo.
De virussen waarmee ik te maken had:
- WMA :Wimad [DRP]
- JS

Verder kan ik erbij vertellen dat wanneer ik taakbeheer start ik simpelweg het laad teken zie, en er daarna niks meer gebeurd.
Mij computer draait op een 32-bits windows vista.
Hieronder post ik een Hijack this log-file, in de hoop dat jullie er wat mee kunnen.
Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 16:21:04, on 17-11-2010
Platform: Windows Vista SP2 (WinNT 6.00.1906)
MSIE: Internet Explorer v8.00 (8.00.6001.18943)
Boot mode: Normal
Bij voorbaat bedankt voor de moeite!
Laatst bewerkt door een moderator: