taakbeheer

Status
Niet open voor verdere reacties.

tamtam

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2003
In taakbeheer,onder processen,staan daar wel meer dan 50 procesnamen,is dit normaal dat er daar zoveel staan.
Ben een leek,en is de eerste maal dat ik daar kijk,omdat de pc merkelijk trager werkt.

Kan je eens een printscreen maken van Taakbeheer > Processen en deze hier posten?

En voor een volgende keer UITLEG VAN SERVICES wat betreft de Windows services.
Ook kun je op start klikken, uitvoeren nemen en daar typen: msconfig
Als je op het tabblad services weer de Windows Services verbergt dan kun je ook weer zien welke processen er lopen die jij zelf hebt aangezet d.m.v. programma's.

Ik heb trouwens ook rond de 50 processen.
Vooral Norton neemt aardig wat voor zijn rekening.

Laatst bewerkt:
zoals Elisa zei,heb ik dus een normaal aantal,en zal er dan ook verder niets meer tegen ondernemen.
En biffy,is wekelijks gescand met panda,en spy en destroy,ook regelmatig schijfcontrole en defragmenteren.en een screenprint ,dat is iets waar ik nog geen idee van heb hoe het in zijn werk gaat:confused:

zoals Elisa zei,heb ik dus een normaal aantal,en zal er dan ook verder niets meer tegen ondernemen

Dat heb ik niet gezegd tamtam. Ik heb er zoveel omdat Norton de boel aardig vult. Heb jij die niet dan wordt het al anders.
Zowiezo is het altijd goed om de processen te leren kennen die op je p.c. lopen. Een vreemde eend haal je er dan zo tussenuit.

Dus......tamtam......controleren die hap ;)

Waar blijft trouwens je screenprint waar l.Slaats al om vroeg?

Laatst bewerkt:
Sorry,was niet zo bedoeld,en een printscreen kan ik niet maken,want weet niet hoe ik dit moet doen,en ook niet hoe je dat hier dan plaatst,ben nogal een stom gevalletje.:(

Helemaal niet stom. Als je niets vraagt ben je het wel.
Als je simpel een printscreen wilt maken download dan even MWSnap. Typ maar in Google. Superhandig.
Je installeert het en stelt in. Even goed de opties doornemen. De taal kun je op Nederlands zetten als je wilt. Na installatie kun je er op rechtsklikken en kun je kiezen voor rechthoek variabele grootte. Je trekt de lijn om het schermpje taakbeheer en slaat op. Je kunt zelf een plek uitzoeken of het standaard bij MWSnap in de programmamap laten zetten.

Dus als je klaar bent met installeren haal je eerst taakbeheer naar boven op je bureaublad, dan rechtsklikken op MWSnap en variabele grootte kiezen.

Vraag gerust, ik ben tot 03.00u online.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan