taakbeheer

Status
Niet open voor verdere reacties.

lobimang

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2001
heb pas een Acer pc gekocht en heb verschillende gebruikers aangemaakt
Toen ik taakbeheer bekeek op mijn account sprong het venster over naar sevices.
Ik kan de andere processen zoals --prestaties--netwerk--gebruikers enz..enz.. niet meer zien.
ook is er geen kruisje om het program af te kunnen sluiten.
dat kan alleen door met rechts op het icoontje te klikken en afsluiten te kiezen.
als ik het progje opniew start springt het weer meteen op sevicess,gek wordt ik ervan.
bij de andere gebruikers werkt alles wel normaal.
Wie helpt mij om weer een normaal venster van taakbeheer te verkrijgen,want het lukt mij met geen mogelijkheid ,dat ik spijt krijg windows vista te hebben .
XP gaf mij geen problemen.

heb pas een Acer pc gekocht en heb verschillende gebruikers aangemaakt
Toen ik taakbeheer bekeek op mijn account sprong het venster over naar sevices.
Ik kan de andere processen zoals --prestaties--netwerk--gebruikers enz..enz.. niet meer zien.
ook is er geen kruisje om het program af te kunnen sluiten.
dat kan alleen door met rechts op het icoontje te klikken en afsluiten te kiezen.
als ik het progje opniew start springt het weer meteen op sevicess,gek wordt ik ervan.
bij de andere gebruikers werkt alles wel normaal.
Wie helpt mij om weer een normaal venster van taakbeheer te verkrijgen,want het lukt mij met geen mogelijkheid ,dat ik spijt krijg windows vista te hebben .
XP gaf mij geen problemen.

kan je er een printscreen van maken misschien is het dan duidelijker

opgelost

dank voor de reactie ,maar het probleem is opgelost,hulp uit een geheel onverwachte hoek.
Nooit geweten dat mij buurjongen die ik al jaren elke dag zie en groet maar verder niet spreek een systeembeheerder is .
ik zat met mijn vrouw op het balcon en sprak over het probleem hij hoorde ons praten en stelde voor te helpen .het probleem was met een paar muisklikken opgelost.
zo zie je maar..liever een goede buur dan een verre vriend
maar alsnog bedankt:thumb:

kan je dan ook even de oplossing mededelen aub als je die zou weten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan