taakmanager mist tabladen en startbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

bouman4

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2003
Berichten
243
mijn taakbeheer mist de tabladen en start balk ik kan vast gelopen processen niet heractiveren of de pc in de gaten houden hoe stel ik dat terug in of wat is er mis
 
Laatst bewerkt:
mijn teekbeheer mist de tabladen en start balk ik kan vast gelopen processen niet heractiveren of de pc in de gaten houden hoe stel ik dat terug in of wat is er mis

Dag bouman,

Wil je a.u.b. duidelijke zinnen maken? Ik heb veel moeite om uit te vinden wat je vraag is.
Thanks :thumb:.

Wat je besturingssysteem?
Kijk hier eens.
 
het is hoe het er staat langer als ik hem langer maak wordt hij onduidelijk.
en korter kon ik hem niet krijgen.

maar kortweg me taakbeheer taskmaneger dus heeft een frame en 1 knop en die knop is proces beindigen.
hoe stel ik hem zo in dat ik weer de tabladen heb en de menu balk en dat ik ook weer procesen kan starten.

want microsoft blijft microsoft en ow wat hebben we toch weer veel aan de help files gehadt.
 
het is hoe het er staat langer als ik hem langer maak wordt hij onduidelijk.
en korter kon ik hem niet krijgen.
Je moet de vraag niet korter of langer maken, je moet hem duidelijker maken. Dus leestekens gebruiken...

maar kortweg me taakbeheer taskmaneger dus heeft een frame en 1 knop en die knop is proces beindigen.
hoe stel ik hem zo in dat ik weer de tabladen heb en de menu balk en dat ik ook weer procesen kan starten.
De oplossing heb ik al in mijn eerste bericht gegeven :).

Wat je besturingssysteem?
Kijk hier eens.
2e gedeelte.
 
ok probleem opgelost die dubbel klik werkte nu wel.
warom zetten die pipo,s van microsoft dat niet in e help files.
of ik heb op de verkeerde plaats gezocht.
 
Perféct!
Zal ongetwijfeld wel ergens gedocumenteerd staan hoor maar het vinden ervan is vrij lastig. Je bent ook niet de enige met dit "probleem".

Welk besturingsysteem heb je nou ;)?
 
Als je niet normaal Nederlands praat, wordt het voor jou en voor ons lastiger! ;)

Waves,
Cas
 
Perféct!
Zal ongetwijfeld wel ergens gedocumenteerd staan hoor maar het vinden ervan is vrij lastig. Je bent ook niet de enige met dit "probleem".

Welk besturingsysteem heb je nou ;)?


xp

en nog ergens op een oudere pc 2000

wat ik van vista hoor wordt ik niet vrolijk van en ben tevreden met wat ik heb hahah
snele pc compact besturings systeem scheelt bakken met geheugen.

maarja alles moet groter en logger en meer kunnen dus grotere software
en nog zwaardere pc,s .
 
Als je niet normaal Nederlands praat, wordt het voor jou en voor ons lastiger! ;)

Waves,
Cas

hahah sorry laat ik hier maar niet over beginnen.
ik maak soms wel eens wat spel fouten.
ben niet zo handig met leestekens.

maar mijn probleem zit hem voornamelijk in als ik alles tot in de puntjes uit ga leggen is er voor anderen helemaal niet uit te komen dan ben je een uur aan het lezen en dan is het ow ok dat is het probleem.
dus probeer het altijd in te korten wat me niet altijd lukt.:confused:
en vindt zulke reactie,s niet altijd fijn maarja het wend
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan