taakplanner uitschakelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

rve123

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 feb 2005
Ik heb hier en computer met windows 98. Als ik taakplanner uitchakel start die bij een herstart weer vrolijk op. Hoe kan ik zorgen dat dit niet gebeurt?

Alvast bedankt.

Taakplanner openen en dan geavanceerd>taakplanner uitschakelen.

Verwijder je vervolgens ook de taken die er nog in staan?

Ja die verwijder ik en na een herstart staat deze er weer in: ''Meldingsbericht bij belangrijke updates voor Windows''.

Geplaatst door rve123
na een herstart staat deze er weer in: ''Meldingsbericht bij belangrijke updates voor Windows''.
Verwijder dan eerst dat meldingsbericht via Configuratiescherm > Software.
Ga dan naar Start > Uitvoeren, typ msconfig en klik op OK.
Haal het vinkje weg bij SchedulingAgent, klik op OK en start opnieuw op.

Guus.

SchedulingAgent staat er niet bij. Taakcontrole en Systemtray wel. Kunnen die er iets mee te maken hebben?

Het zou goed kunnen zijn dat dit het is: Windows Critical Update Notification Utility. Ik heb een paar weken terug alle updates gedownload en geïntalleerd. Het probleem bij dit programma is dat die niet in de ''lijst'' met software staat. Daar staan maar drie programma's (iets van internet explorer, een beveiligings-update en superbike 2000). Er staan ook andere programma's op de computer maar die staan niet bij software.

Geplaatst door rve123
Daar staan maar drie programma's (iets van internet explorer, een beveiligings-update en superbike 2000). Er staan ook andere programma's op de computer maar die staan niet bij software.
??? :confused:

Guus.

Er staan nu 4 programma's. Ik heb Gadwin printscreen geïnstalleerd en die staat er nu ook. Ik heb als bijlage een screenhot met daarop de software die Everest aangeeft en die ''software'' aangeeft.

Bijlagen

• voorbeeld.jpg
    voorbeeld.jpg
    63,4 KB · Weergaven: 69
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan