taakplanner, waar is-ie?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Coen111

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2001
Ooit heb ik bij een officiële update van XP of XP-office een taakplanner kado gehad. Zo'n icoontje rechtsonder in de taakbalk met een kalendertje waarmee je simpel taken kan plannen. Zeg maar Outlook op z'n eenvoudigst. Maar toch wel handig.

Ik heb net een harde schijf crash achter de rug, en alles opnieuw geïnstalleerd, inclusief de updates van XP en Office. Maar het taakplannertje zat er niet bij. Ik mis het nu. Wie weet waar ik het kan vinden?

Coen

Kziennumnie (daarom had ik de vraag ook geplaatst; geen resultaat met zoeken in de help)
C.

Zo dan?

power.jpg

Beste caveman,
Dank voor je reactie. Maar het is niet wat ik zoek. Ik heb ooit een plug-in gekregen bij een Microsoft-update. De plug-in zet een kalendertje in het snelmenu rechtsonder op de taakbalk. Het icoon geeft de actuele datum aan. In de kalender kan je herinneringen plaatsen voor handmatig uit te voeren taken. Die plug-in heb ik bij het opnieuw downloaden van de updates er niet bijgekregen. En ik wil 'm graag terug.
Coen.

Geplaatst door Coen111
Ooit heb ik bij een officiële update van XP of XP-office een taakplanner kado gehad. Zo'n icoontje rechtsonder in de taakbalk met een kalendertje waarmee je simpel taken kan plannen. Zeg maar Outlook op z'n eenvoudigst. Maar toch wel handig.

Ik heb net een harde schijf crash achter de rug, en alles opnieuw geïnstalleerd, inclusief de updates van XP en Office. Maar het taakplannertje zat er niet bij. Ik mis het nu. Wie weet waar ik het kan vinden?

Coen
Nee ik had het onder diverse ingestuurd.
Mijn taken starten niet op de gewenste tijd. Ik heb alles al overnieuwd ingeplant, maar hij zegt dat hij het niet kan opstarten, omdat mijn gebruikersnaam of wachtwoord niet goed is. Ik doe het wel zelf aanzetten op de geplande tijd, met tussendoor het eierwekkertje dat de PC roept en dan vlug weer naar boven rennen, maar ik heb toch liever dat het automatisch gebeurd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan