taal bijvoegen in xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

vipertronic

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2005
heb net xp met sp2 geinstalleerd nu wil ik de arabische taal bijvoegen maar hoe moet ik dit doen ? want het staat niet op me xp cdrom en via windows update lukt ook niet.

punt 2 waar vindt ik een download site vanwaar ik arabisch kan installeren en hoe moet ik dit toevoegen zodat ik kan kiezen tussen nl en arabisch ?

alvast bedankt rob

Niet / nee, niet / nee.
Kopen van een (taalmodule) zal m.i. de enige mogelijkheid zijn.

moet toch een mogelijkheid zijn om via je keybord de taal te selecteren. want je kan ook engels of frans ofzo instellen, probleem is dat arabisch er niet bij staat in dat menu. of om bijvoorbeeld arabisch te kunnen typen om een brief te maken. (tekstverwerker maar ken het programma hiervan niet.)

Nee dat kan volgens mij echt niet, tenzij je een taalmodule aanschaft. (Maar ja, ik zit er gelukkig ook wel eens naast.....)

Laatst bewerkt:
Als het je er om gaat om Arabisch te kunnen schrijven en lezen in bepaalde applicaties, moet je de bestanden voor rechts naar links geschreven talen installeren. Ga naar Windows Help en zoek op "Arabisch", daar staat het allemaal uitgelegd.

Let op: hiermee verander je niet de weergavetaal van Windows. Dit laatste is niet mogelijk.

Arthur

heb het al. bij taalinstellingen vraagt ie om de cdrom xp die erin doen hij kopieert dan bestanden daarna zelfde verhaal met cdrom van office. ik kan nu schakelen tussen nl en arabisch. heb nu een andere office cd gebruikt afijn probleem opgelost

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan