Taal installeren in Windows 7 ultimate?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soemie

Gebruiker
Lid geworden
18 nov 2009
kan dat via windows update of moet ik daar een apart taalpakketje voor downloaden en installeren?

ik hoop dat iemand mij precies kan uitleggen hoe het moet. :o

windows update
heb je bij de updates iets van 33 andere updates en dat zijn de taalpakketten.(optional update)
waaronder nederlands, duits, frans, enz. tussen staan
taalpakket activeren:
configuratiescherm en daar klikt u op Klok, taal en regio en daar kiest u de optie taal van de gebruikersinterface wijzigen.

In het scherm wat nu nu krijgt kunt u de gewenste weergavetaal in stellen

Laatst bewerkt:
dus zo:

Windows update -> Optional updates -> Dutch -> OK -> Install update(s) -> .. dan krijg ik hier een foutmelding: Error found: code 80246005

ik ga het proberen, zit nu namelijk op een andere pc.

in iedergeval, hartelijk bedankt voor je hulp en tijd. :thumb:

graag gedaan en laat het effe weten of het gelukt is zoniet probeer ik je verder te helpen (of iemand anders)

ik zag dat internetkabel eruit was getrokken, dat verklaart natuurlijk alles.

nou heb ik 'm aangesloten en de stapjes opnieuw gevolgd en hij is klaar met downloaden! na de installatie kan ik het taalpakketje aktiveren via Control panel, enzovoorts? moet lukken!

pssst, je bent de beste!

graag gedaan en bedankt voor je opmerking van dat ik de beste ben. maar uiteindelijk heb je het zelf opgelost. maar ben blij dat ik heb kunnen helpen succes en als je nog vragen hebt over dit probleem dan hoor ik het wel:thumb:

(probleem opgelost? klik even onderaan de pagina op opgelost bij status van de vraag)

succes:thumb: met windows 7:D

ja, heb het pakketje geaktiveerd en pc opnieuw opgestart (automatisch), en toen was ie omgetoverd naar het Nederlands! :love:

ik heb de vraag daar rechtsonder beantwoord. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan