taal installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

zuupah

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 feb 2007
Hallo,

Mijn moeder heeft een gsm uit Dubai meegenomen voor mij, maar hier zit helaas geen Nederlands op. Weet iemand waar ik dat kan doen of hoe ik dit moet doen

het gaat om een nokia 6125

Alvast bedankt,

Jan

Laatst bewerkt:
Ik denk dat je het wel kan vergeten.

ik heb een Chineese auto, weet iemand waar ik de drukknoppen in het nederlands krijg?

wat kost een schokdemper voor een Opel? en een band voor een Ford?

hoeveel kost een bakkie bij de chinees? en patat in de snackbar?

en waar vind ik een handleiding voor een gsm gekocht in Dubai???? ik zou zeggen: zoek naar een site in Dubai. Ongetwijfeld weet men daar over welke type gsm je beschikt, hier niet, want je zegt niets.

sorry, maar je "vraagt" om een negatieve reactie. Over welke gsm heb je het? En is een handleiding in het Frans, Duits, Engels, Spaans acceptabel???

Ik denk dat er voor elk land een vaste programmering is. Het zal aan bepaalde voorwaarden moeten voldoen

Bij sommige ganbare telefoons kunnen ze bij een telefoonwinkel er nieuwe sofware opzetten.

ik heb een Chineese auto, weet iemand waar ik de drukknoppen in het nederlands krijg?

wat kost een schokdemper voor een Opel? en een band voor een Ford?

hoeveel kost een bakkie bij de chinees? en patat in de snackbar?

en waar vind ik een handleiding voor een gsm gekocht in Dubai???? ik zou zeggen: zoek naar een site in Dubai. Ongetwijfeld weet men daar over welke type gsm je beschikt, hier niet, want je zegt niets.

sorry, maar je "vraagt" om een negatieve reactie. Over welke gsm heb je het? En is een handleiding in het Frans, Duits, Engels, Spaans acceptabel???

Hallo

srry was het er vergeten bij te zetten, het gaat om een nokia 6125

Grtn jan

Ga eens naar www.simlockservicealmere.nl, klil op de link unlocken en scroll naar Nokia. Je ziet dan een rijtje nokia,'s incl. de 6125 die men niet kan unlocken maar waarvan men wel de taal kan veranderen of de boel kan updaten. Dat zoek je toch? Almere is korterbij dan Dubai, en misschien kun je ook opsturen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan