Taal instellen internet explorer

Status
Niet open voor verdere reacties.

poema02

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 aug 2011
Berichten
4
Hallo allemaal,

Op mijn computer heb ik de browser upgedate naar internet explorer 9.
Maar nu heb ik alles in het engels. Wat normaal is is: Bestand-Bewerken-Extra is nu, File-Edit-History-, Hoe krijg ik dit in het nederlands.
Opnieuw installeeren werkt niet want dan zegt hij dat er een nieuwere versie van internetexplorer aanwezig is.
 
Hallo poema,

Als je naar internet explorer gaat, zie je rechts boven in je beeld een soort tandwiel. Als je met je muis boven staat komt er extra's. Klik hierop. Dan schuift hij uit als het goed is staat hier nu internetopties tussen. Ga daar naartoe. Dan kom je gelijk bij het eerst tab blad waar helemaal onder staat Talen. Klik hierop en als het goed is kun je hier Nederlands selecteren.
 
Verwijder Internet Explorer 9 via onderstaande stappen:

1.Klik op de knop Start, typ Programma's en onderdelen in het zoekvak en klik vervolgens op Geïnstalleerde updates weergeven in het linkerdeelvenster.

2.Blader onder Een update verwijderen omlaag naar de sectie Microsoft Windows.

3.Rechtsklik op Windows Internet Explorer 9, klik op Verwijderen en klik vervolgens op Ja.

4.Herstart nu de computer

Nadat Internet Explorer 9 verwijderd is kunt u de Nederlandse versie downloaden via onderstaande link.

http://windows.microsoft.com/nl-NL/internet-explorer/downloads/ie-9/worldwide-languages
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan