Taal keuze

Status
Niet open voor verdere reacties.

ericvanbelgie

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 apr 2002
Ik heb juist mensen die me vragen of je kan upgraden in een andere taal dus BV iemand heeft vista in het engels en neemt een win7 in het Nederlands dus de premium versie gaat dit of moet hij een ultimate versie nemen ?

Vertel even wat hij van plan is? Vista eraf en 7 erop of 7 op aparte partitie?
Als het het eerste is zou ik een schone instalatie van 7 doen, als er een Premiumversie van 7 in het nederlands is aangeschaft kan hij deze ook zo instaleren. Wil hij echter met talen overschakelen (i.e. even NL en dan weer UK of F) dan moet er een Ultimate aangeschaft worden. Voor een clean install adviseer ik eigenlijk altijd om even Killdisk er overheen te gooien. De free versie doet zijn (of is het haar) werk goed en je start op een schone schijf.
Groetjes Catweazl

ok

Van vista 64 bit engels naar Nederlands maar hij heeft enkel de upgrade 64 bit home premium nederlands dus, zal dit lukken ? Met optie nieuwe installatie

Hoi Erik
Ben even aan het zoeken geweest, maar heb niet echt een zinnig antwoord kunnen vinden.
Maar mij lijkt het niet echt een probleem te zijn, kan het beste de upgrade proberen te instaleren. Als 7 dan in het Engels wordt weergegeven moet er even gekeken worden of het nl-NL pakket ergens in de map Windows op de C schijf staat en op de gebruikelijke manier de taal veranderd worden naar NL. Je doet dit in het config scherm.
Logica is dat dat zou moeten lukken. Maarja wat is logisch bij Windows;)
Ik hoop dat het lukt. Laat het even weten zodat ook anderen er profijt van hebben.
Groetjes Catweazl

p.s. Het moeten natuurlijk beide home premium zijn. Downgraden van Proff. of Ultimate werkt niet met een upgrade.

ok

Het is gelukt als herinstallatie de upgrade van Engels naar Nederlands zonder het behoud van bestanden, dus op die wijze gaat het perfect.

Prima dus, hebben we weer wat bijgeleerd. :thumb: Succes verder met 7, een prima OS (volgens mij in iedergeval):)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan