Taal & Keyboard iconen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Codyksp

Gebruiker
Lid geworden
8 apr 2007
Berichten
38
Normaal gesproken staan er rechts onder op je startbalk naast de icoontjes 2 iconen, eentje met NL en eentje met een keyboard. Ik heb deze per ongeluk uitgezet, en weet niet hoe ik ze weer terug krijg.

Er stond iets over maar dat hadk niet gelezen :(.
 
rechtermuisknop op de Taakbalk » Werkbalken » Taalbalk
 
zeg dan even dat je vista hebt!!, bovenstaande uitleg is van xp..
 
Zet het er voor de zekerheid ff bij, weetje zeker dat n ander zich niet voor niets hoeft in te spannen
 
Als ze genoeg aandacht besteden aan waar ze aan het kijken zijn, en ff lezen in welk forum ze zijn weten ze genoeg. (Dat is minder inspanning dan antwoorden).

Er staat niet voor niks Home > Helpmij.nl Forum > Besturingssystemen > Windows Vista > Taal & Keyboard iconen > Reageer op vraag.

Mensen die niet lezen hoeven van mij ook niet te reageren ;)

In ieder geval, ik zoek een oplossing, ben hier niet om te praten over mensen die niet lezen :p.
 
jhebt glijk ;) volgens mij moetje naar configuratiescherm dan taakbalk en menu start ( zo heet dat in ieder geval bij win xp ) en als het goed is kun je dan alles met icoontjes e.d. instellen
 
ohja ik zie dat het in vista forum is gezet, my bad.
Maar je links werken niet, maar met google moet je een heel eind komen.... lijkt me zo.

KLIK, google op 'vista taalbalk'. En blijkbaar werkt dit op dezelfde manier als op windows xp:
De taalbalk weergeven

• Klik met de rechtermuisknop op de taakbalk, wijs Werkbalken aan en klik op Taalbalk.

Zodra de taalbalk wordt weergegeven, kunt u er met de rechtermuisknop op klikken om opties weer te geven voor het wijzigen van de instellingen. Zo kunt u de taalbalk vastzetten op de taakbalk of verticaal weergeven in plaats van horizontaal.
OpmerkingAls de taalbalk niet wordt weergegeven in het menu Werkbalken, zijn er niet meerdere invoertalen geïnstalleerd op de computer. U moet extra talen toevoegen met behulp van Landinstellingen in het Configuratiescherm. Zie Een invoertaal toevoegen voor meer informatie.
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan