Taal pakket voor NERO

Status
Niet open voor verdere reacties.

jan rap

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Ben opzoek naar het taalpakket (NL) voor NERO 6.0.0.0
kan het bij Ahead software en op internet niet vinden, heeft iemand een idee waar ik dat kan vinde, de versie die nu bij Ahead op de site staat werkt niet met de versie die ik heb.

weet ik

Ja, dat had ik ook gedacht, heel simpel als het kan, maar als ik dei update (6.0.3.2) installeerd dan geeft hij een melding dat het om een demo versie gaat, maar het is een orginele versie van Nero uit de winkel, heb deze opnieuw geinstalleerd maar dat probleem blijft, van daar dat ik graag de Nederlandse versie wil van 6.0.0.0

Jan Rap

Download Nero en de language pack van het zelfde nummer (dit dien je altijd te doen anders krijg je problemen). Installeer ze in deze volgorde dan is het inderdaad een Demo versie maar klik nu op het Nero logo L.boven en ga dan naar Serienummers en vul het no: van de orginele Cd in. Je doet dus gelijk een update wat eigenlijk het hele programma is. Suc6

demo

Wat jij voorsteld heb ik gedaan, maar Nero geeft dus aan dat de oude versie een demo is en sluit onmiddelijk af als je een serie nummer wil invoeren, als ik door deze gekkigheid toch een keertje heen komt staat er dat het een verkeerd serie nummer is (van versie 6.0.0.0) en vraagd om een goede, nu ook in het nederlands, dat werkt dus wel..........:evil: blijf nof ff proberen en anders zoek ik op inter net wel een serienummer die bij deze versie hoord, het is niet zo als het moet maar ik heb toch voor 6.0.0.0 dik betaald met de opties om deze te updaten.......................

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan