Taal toetsenbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

alfons221

Gebruiker
Lid geworden
25 jul 2004
Mijn toetsen bord is querti en wil dat in azerty de vraag is hoe

Ps kan geen mail ontvangen/zenden :confused:

Je toetsenbord/landinstelling staat nu op nederlands en deze hoort op belgisch te staan

Geplaatst door m@rio
Je toetsenbord/landinstelling staat nu op nederlands en deze hoort op belgisch te staan

Sorry m@rio, ik denk dat je je vergist. Volgens mij staat het keyb. op UK.

Mijn keyb. staat nl. op Nederlands(Belgie) -> Belgisch(punt)

@ alfons221 Ga naar configuratiescherm -> landinstelling-> kijk welke instelling daar staat. daar kan je de instelling veranderen.

Dat je geen mail kan ontvangen,of zenden, heef niets te maken met uw toetsenbord. Even meer uitleg hierover. Liefst in een andere topic dacht ik.

Voor qwerty heb je iig nederlands nodig. Voor azerty heb je idd nederlands (belgie) nodig en daar bedoelde ik eigenlijk ook.

Geplaatst door m@rio
Voor qwerty heb je iig nederlands nodig. Voor azerty heb je idd nederlands (belgie) nodig en daar bedoelde ik eigenlijk ook.

:o ok, verkeerd begrepen

Geplaatst door vanzwam
Sorry m@rio, ik denk dat je je vergist. Volgens mij staathet keyb. op UK.
Mijn keyb. staat nl. op Nederlands(Belgie) -> Belgisch
(punt)
@ alfons221 Ga naar configuratiescherm
-> landinstelling-> kijk welk kan je de instelling veranderen.e instelling daar staat. daar
Dat je geen mail kan ontvangen,of zenden, heef niets
te maken met uw toetsenbord. Even meer uitleg
hierover. Liefst in een andere topic dacht ik.
[/
QUOTE]Bedankt mensen maar wat dat mailen betreft ik kon Bv een punt niet vinden of apen staartje tot mijn frank viel toegankelijk ;)

Had je het precies zo staan als vanzwam? (nederlands (belgisch) en belgisch (punt))?

Heb het net even getest en ik krijg dan een azerty toetsenbord

Geplaatst door m@rio
Had je het precies zo staan als vanzwam? (nederlands (belgisch) en belgisch (punt))?

Heb het net even getest en ik krijg dan een azerty toetsenbord
Ik wal nog proberen:o

Taal instellen

Mensen allemaal bedankt,het is opgelost maar....heb terug win 98se ingesteld om twee reden 1-Xp had ik regel matig problemen en moest telkens wachten op mijn zoon die de Cd heeft en 2-ik heb hier zo een aantal soft die niet meer draaien onder Xp,zo daarom :) :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan