Taal updates in Vista Update verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

MaikelD

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2007
Berichten
238
Hallo allemaal,

Voorheen als ik Windows Vista Ultimate (ENG) installeerde kon ik in Windows Update het (NL) taalbestand downloaden evenals andere talen, maar al die talen zijn niet meer te downloaden, heb namelijk vandaag de PC van mijn vader opnieuw moeten installeren na een crash en aangezien hij heel slecht is in Engels wilde ik hem zoals ik altijd doe veranderen in het Nederlands, maar dat gaat dus niet meer via Windows Update. Weet iemand hier meer over, of hoe ik hem dan wel in het Nederlands krijg?
 
Reactie #1

Yepz, alle update lijsten zijn leeg.. Recommended, Ultimate Extras... Dat vind ik dus zo raar
 
Reactie #2

Ja dat bedoel ik dus :p

Ik hoop dat iemand een oplossing heeft voor dit probleem, want denk dat vele mensen dit wel zullen hebben?
 
Reactie

Nope, ook al gekeken maar kon niets vinden, daar staat ook dat je ze via Windows Update kunt binnenhalen, maar dat kan dus niet meer, want ze staan er niet meer bij
 
Ik zie dit probleem inmiddels op meerdere fora opduiken, maar nog nergens een verklaring gevonden...
 
He, verdorie,

Ik heb ook geen extra talen meer in mijn lijstje staan. (Vista Ultimate 32 bit):eek:

Ik ben nog aan het zoeken naar een oplossing, maar het wil nog niet echt vlotten.


edit: Ik zocht net even op updates via updatecenter, en naast vier belangrijke updates, zijn de taalpakketten ook weer terug. Dit is nog geen oplossing, maar ze staan erweer.
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Ik heb van een kennis de volgende optie gekregen.

Dit stukje tekst heb ik van www.schoonepc.nl overgenomen, daar het op deze site op een eenvoudige wijze wordt uitgelegd.

C:\Windows\SoftwareDistribution
In deze map wordt de informatie voor Windows/Microsoft Update opgeslagen, inclusief de gedownloade en inmiddels geïnstalleerde Windows-updates. Deze map kan vanwege het grote aantal essentiële en aanvullende updates in de loop van de tijd vrij omvangrijk worden. De map SoftwareDistribution kan niet zomaar worden verwijderd, daarvoor moet eerst de service Windows Update worden gestopt. Klik hiervoor met rechts op de service in het onderdeel Windows Services en kies voor Stoppen. Na enkele seconden kan de map C:\Windows\SoftwareDistribution (inclusief inhoud) worden verwijderd, waarna de betreffende service weer kan worden opgestart. Nadat de service weer actief is gemaakt, wordt de betreffende map vanzelf opnieuw aangemaakt (de update-geschiedenis is hiermee ook verwijderd, maar dat is niet erg). Nu moeten alleen de voorwaarden voor de updates van Microsoft-producten nog worden geaccepteerd. Met deze handelswijze worden overigens ook verscheidene problemen met Windows Update opgelost.


http://www.schoonepc.nl/vista/schijfopruiming_schijfdefragmentatie.html

Ik ben nu niet in de gelegenheid om dit te testen, maar misschien helpt dit bij jou probleem.

Succes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan